InPost jedzie w ciepłe kraje – firma robi kolejny krok i wchodzi do Hiszpanii i Portugalii pod swoją marką

2 minuty czytania
Komentarze

Marka InPost to jedna z tych, która rozwija się wręcz w nieprawdopodobnym tempie. Teraz InPost poinformował, że wchodzi na nowe rynki – do Hiszpanii oraz Portugalii, a raczej się tam zadomawia. I co najważniejsze w tej wiadomości, robi to pod swoją nazwą, a nie jak w innych europejskich krajach, gdzie rozwija kupioną jakiś czas temu firmę Modial Relay.

InPost na nowych rynkach – firma wchodzi do Hiszpanii i Portugalii pod swoją marką

InPost wchodzi do Hiszpanii i Portugalii paczkomat na tle mapy państw

Grupa InPost zamierza jeszcze mocno namieszać na europejskim rynku, a przynajmniej na to wygląda. Firma ogłosiła właśnie, że wprowadza swoje rozwiązania w Hiszpanii oraz Portugalii pod nazwą InPost. Jednocześnie firma planuje odświeżenie, a raczej rebranding marki Modial Relay we Francji oraz krajach Beneluksu. W Hiszpanii grupa InPost posiada 3200 punktów odbioru paczek i podpisano umowę z siecią stacji paliw Galp, co dodaje kolejnych 570 punktów. Pierwsze Paczkomaty InPost mają pojawić się na początku w największych miastach Hiszpanii (Madryt, Barcelona, Sewilla, Walencja i Malaga).

Proces integracji Grupy InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych rozwiązań na kolejnych rynkach. Dotyczy to także marki InPost, która jest synonimem jakości świadczonych usług, a która z sukcesem rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Z początkiem lipca zostanie wprowadzona także na rynku hiszpańskim i portugalskim.  We Francji, Belgii i Holandii Grupa InPost będzie rozwijana pod marką Mondial Reley, której wizerunek został  unowocześniony, a marka jest znana z optymistycznego i bardzo konsumenckiego podejścia do użytkowników. Jest to zgodne ze strategią Grupy InPost, która jest  konsekwentnie wdrażana na wszystkich rynkach.

Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPost.

Rozwój InPost na innych rynkach, niż polski, idzie pełną parą. We Francji zatrudnionych jest 1300 pracowników, a firma posiada 4 huby oraz 26 agencji regionalnych. W poprzednim roku dostarczono tam ponad 140 milionów paczek. Jednym z partnerów firmy na francuskim rynku jest Lidl, gdzie w Dunkierce pojawił się Paczkomat numer 1000. Nic tylko pogratulować kolejnych sukcesów i oby było ich jak najwięcej.

Źródło: InPost informacja prasowa

Motyw