samsung
Po oficjalnej premierze nowego iPhone’a Samsung szybko uruchomił agresywną kampanię reklamową, wymierzoną bezpośrednio w Apple i jego oddanych fanów. Koreański producent za wszelką cenę chce uzmysłowić nam, że to właśnie jego produkty są godne zainteresowania, gdyż wyprzedają technologicznie swoją konkurencję. Oczywiście świat reklamy rządzi się swoimi prawami i nie należy oczekiwać, że Samsung będzie obiektywny, co udowodnił w ostatniej reklamie, która obiegła amerykańską prasę.

Najnowszy spot wyśmiewa najzagorzalszych miłośników Apple, którzy czekają w kolejce na iPhone’a 5 i z ekstazą rozprawiają o nowościach względem poprzedniego modelu. W międzyczasie napotykają oni uzytkowników Galaxy S3, którzy opisują cechy swojego smartfona, wywołując u rozmówców zdziwienie i zmieszanie.

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Zapraszamy do obejrzenia całej reklamy:

 {youtube}nf5-Prx19ZM{/youtube}

źródło: phandroid.com 

Piotr Andrzejewski