
Samsung i Starbucks grają razem do jednej bramki. Gratka dla fanów obu marek!
Autor:
Samsung pokazał już, że potrafi we współpracę. Ostatnią, o której pisaliśmy, była związana z marką Pokemon. Tym razem padło na światowe kawiarnie, które cieszą się powodzeniem na całym świecie!
Warto przeczytać:
Samsung współpracuje ze światową marką!
Gigant kawowy z siedzibą w Seattle, nawiązał współpracę z Samsungiem, razem wprowadzą na rynek nową gamę etui do smartfonów i słuchawek TWS. W ofercie znajdą się etui do flagowej serii Samsung Galaxy S22, Galaxy Buds Pro, Galaxy Buds 2 i Galaxy Buds Live. Wyjątkowe pokrowce marki Starbucks trafią do sprzedaży tylko na rodzimym rynku Samsunga w Korei Południowej od dzisiaj, za pośrednictwem sklepu Starbucks Naver i aplikacji Starbucks.
Co znajduje się w kolekcji?
Kolekcja etui Samsung X Starbucks obejmuje dwa etui na Galaxy S22 Ultra, po jednym na Galaxy S22 Plus i Galaxy S22 oraz dwa na bezprzewodowe słuchawki douszne. Etui na Galaxy S22 Ultra oparte są na oficjalnym silikonowym etui Samsung z paskiem i są dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych/projektowych — jasnozielone etui z plakietką Starbucks na pasku i ciemnozielone etui z paragonem Starbucks wydrukowanym na białym pasku.


Z kolei etui Galaxy S22 Plus jest ciemnozielone i ma logo Starbucks z hasłem „Count the stars in your Galaxy”, podczas gdy etui Galaxy S22 ma nieco jaśniejszy odcień zieleni z logo Starbucks.


Pora na mniejsze, ale równie śliczne
Jedno z dwóch etui Galaxy Buds wygląda prawie jak standardowe etui ochronne wykończone w kolorze ciemnozielonym z logo Starbucks na pokrywie. Drugi przypadek jest jednak wyjątkowy i ma kształt filiżanki do kawy Starbucks ze wzorkiem na wieczku. Te etui są kompatybilne z Galaxy Buds Pro, Galaxy Buds 2 i Galaxy Buds Live.




A szkoda
Wszystkie wymienione produkty Starbucks i Samsunga są wykonane z ekologicznych materiałów i będą dostępne w ograniczonych ilościach za pośrednictwem aplikacji Starbucks i sklepu Naver od dzisiaj! W tej chwili nie wiadomo, czy producenci planują wprowadzenie akcesoriów na inne rynki. Wspomniane już pokemony trafiły tylko na rynek koreański, więc przypuszczamy, że w Polsce ich nie dostaniemy. A szkoda.
Źródło: Starbucks Korea