meizu pro 5 oneplus two one akcja marketingowa

 

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

Kojarzycie akcje w stylu: oddaj nam swojego starego smartfona firmy X, a dostaniesz od nas nowego? Z pewnością. Samsung robił tak z iPhone’ami, a niedawno OnePlus zrobiło podobny manewr z Galaxy S6 Edge(+) i Note 5. Okazuje się, że Meizu nie spodobała się ta ostatnia zagrywka i… wymyślili „swoją” akcję marketingową.

 

Tym razem oddając smartfona OnePlus, otrzymacie niewprowadzonego jeszcze do sprzedaży Meizu Pro 5 z flagową specyfikacją, która dostępna jest w dwóch wariantach. Jednak nam nie chodzi o „promocję” tego smartfonu toteż specyfikację zostawmy z boku. Ciekawie wygląda również docinka w postaci #TakeTheHeatOff.

 

oneplus one two samsung galaxy s6 edge note 5 akcja marketingowa

 

W przypadku akcji OnePlus slogan ten brzmiał: #TakeTheEdgeOff, co oczywiście tyczyło się zakrzywionego wyświetlacza w Samsungach. Co oznacza tekst Meizu? Najprawdopodobniej jest to atak w stronę Snapdragona 810, który zyskał już przydomek grzejnika, a z kolei ten układ właśnie znajduje się w najnowszym smartfonie OnePlus. W takim razie zapewne zapytacie się jaką jednostkę wykorzystuje Meizu? Otóż w Pro 5 znalazło się miejsce na… Exynosa 7420.

 

Meizu zbratało się z Samsungiem? Koreańczycy są jednak za dużą firmą, aby zajmować się problemem w postaci OnePlus toteż wysłało Chińczyków. Brzmi ciekawie? Oczywiście to tylko teoria spiskowa, ale mobilny rynek robi się coraz ciekawszy. Tylko czy to odbije się pozytywnie na konsumentach?

 

 

źródło: Phone Arena




Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.