Smartfon vivo X80 Pro wchodzi do Europy. Wiemy już, kiedy ten telefon trafi do Polski i ile będziemy musieli za niego zapłacić. To będzie zdecydowanie jeden z najdroższych smartfonów na polskim rynku.
Vivo X80 Pro wchodzi do Europy – co oferuje i ile kosztuje?
Marka vivo mocno podkreśla, że model X80 Pro był opracowywany wspólnie z firmą ZEISS, dzięki czemu smartfon ma być w stanie robić doskonałe zdjęcia. Według producenta nowy chip vivo V1+ i tylny aparat z powłoką T*Coating pozwolą uzyskać fotografie w naturalnych kolorach i kinowym stylu.
O specyfikacji vivo X80 Pro pisaliśmy już przy okazji premiery tego smartfona na chińskim rynku. Przypomnijmy jednak najważniejsze cechy tego telefonu:
- Wyświetlacz E5 Ultra Vision, AMOLED, 6,78″, QHD+, 120 Hz
- 8/12 GB RAM (LPDDR5)
- 256/512 GB pamięci wewnętrznej (UFS 3.1)
- Procesor Snapdragon 8 Gen. 1
- Tylny aparat 50 MP + 48 MP + 12 MP + 8 MP
- Przedni aparat 32 MP
- Bateria o pojemności 4700 mAh
- Szybkie ładowanie 80 W, ładowanie indukcyjne 50 W
- Certyfikat IP68
- Aluminiowa ramka, tył wykonany ze szkła fluorytowego AG o matowo-ceramicznym wykończeniu
W specyfikacji nie zabrakło NFC, 5G, portu podczerwieni, głośników stereo i Androida 12 na pokładzie.
Vivo X80 Pro trafi do Polski 27 czerwca w wariancie kolorystycznym Cosmic Black. Sugerowana cena detaliczna tego telefonu to 5999 zł, co czyni go jednym z najdroższych smartfonów na polskim rynku. Czy model ten jest warty takich pieniędzy? Odpowiedzieć na to pytanie pomoże wam recenzja vivo X80 Pro, którą przygotował dla was Łukasz.
X80 Pro doskonale odpowiada na potrzeby użytkowników, udowadniając tym samym, jak ważne dla marki vivo jest wprowadzenie profesjonalnej jakości do świata fotografii mobilnej. Dzięki niezwykle udanej współpracy z ZEISS, globalnym liderem w dziedzinach optyki i optoelektroniki, po raz kolejny udało nam się zapewnić użytkownikom najwyższej klasy doświadczenia. Nasza technologia otwiera nowy wymiar możliwości, których tylko częścią jest jeszcze wierniejsze uwiecznianie wspomnień czy tworzenie wysokiej jakości zdjęć – podkreśla Michał Opłocki, Senior Go-To-Market Manager, vivo.
źródło: informacja prasowa