Samsung wprowadza nową reklamę wymierzoną przeciwko iPhone 5

1 minuta czytania
Komentarze

samsung-adSamsung ma zamiar w najbliższych dniach uruchomić w amerykańskiej prasie nową kampanię reklamową, która została wymierzona bezpośrednio w nowego iPhone’a. Koreański producent dokonał w niej zestawienia funkcji, jakie oferuje najnowszy telefon Apple, oraz obecny już na rynku od jakiegoś czasu Galaxy S3. Nie trzeba się oczywiście długo domyślać, które urządzenie wychodzi z tego porównania zwycięsko. Reklamę tą trudno jednak uznać za obiektywne źródło informacji na temat obydwu produktów i oczywistym jest, że Samsung wskaże swojego smartfona jako najlepszy wybór. Nagłówek głosi, że „nie trzeba być geniuszem”, by zdecydować, które urządzenie jest lepsze – jest to nawiązanie do sklepów Apple, w których „geniusze” odpowiadają za rozwiązywanie problemów klientów. Jak więc Wy sądzicie – czy trzeba być geniuszem?

źródło: androicentral.com 

Motyw