Bank Pocztowy wdrożył u siebie nowy system CRM, wszystko po to, aby klientom żyło się lepiej! Co jednak bardzo ciekawe to skorzystali z ekspresowego wdrożenia, bo system pracuje w chmurze!
Czym system jest?
Ogólnie systemy CRM to potężne narzędzia przeznaczone do jeszcze lepszej obsługi klienta. To pełne systemy wykorzystujące bazy danych, a ich wdrożenie potrafi trwać latami! Microsoft od kilku miesięcy tworzy systemy CRM, które pracują w chmurze. To innowacyjne rozwiązanie przyczynia się do ulepszenia wydajności pracy z klientem, oraz do szybszego czasu reakcji pracowników w kontakcie z klientami chcącymi np. wziąć kredyt!
Bank Pocztowy rozwija swoje usługi!
Jak mówi Microsoft wdrożenie systemu do placówki bankowej trwało zaledwie 4 miesiące, a to naprawdę imponujący wynik. Dzięki temu pracownicy Banku Pocztowego mogą skontaktować się w kilka minut z klientem, który złożył formularz kredytowy. CRM pozwala także na lepsze propozycje ofertowe, ponieważ oprogramowanie posiada pełne dane na temat klienta! Jeśli klient będzie posiadał starą ofertę, system poinformuje pracowników, że cas na aktualizację oferty u Jana Kowalskiego. Przy wdrożeniu pracowała także firma PwC.
Różnice już są zauważalne!
Firma PwC przeprowadziła już szczegółowe badanie wśród klientów banku. Z badań wynika, że klienci, którzy otrzymują personalizowane komunikacje, są trzykrotnie bardziej zadowoleni z relacji bankiem, niż ci, którzy takich komunikatów nie otrzymują. Rozwiązania technologiczne, bazują na analizie danych i pozwalają maksymalnie dopasować ofertę do odbiorców.
CRM pozwala skuteczniej pozyskiwać nowych klientów. Jest to możliwe dzięki sprawnej odpowiedzi na indywidualne oczekiwania, poprzez budowanie szytych na miarę ofert proponowanych we właściwym momencie. Klient nie traci czasu na analizę ogólnych ofert, które go nie interesują. System CRM, a właściwie dane w systemie CRM, pozwalają przygotować ofertę dla Klienta dokładnie odpowiadającą jego oczekiwaniom. Dzięki nowemu rozwiązaniu nasi konsultanci mogą na przykład w ciągu kwadransa oddzwonić do klienta po złożeniu przez niego formularza np. o kredyt. Co więcej, kiedy zmienia się nasza oferta, niemal automatycznie proponujemy naszym klientom nowe produkty – np. kartę wirtualną. Możemy dla każdego klienta tworzyć de facto indywidualne oferty w zakresie np. kredytu, rodzaju konta czy karty płatniczej
Marcin Ledworowski, członek zarządu w Banku Pocztowym
Źródło: news.microsoft.com