T-Mobile

T-Mobile Polska po raz kolejny zdobywa prestiżowe nagrody!

3 minuty czytania
Komentarze

T-Mobile w tym roku nie ma sobie równych! Jako operator telefonii komórkowej starają troszczyć się nie tylko o klientów, ale także o otaczających ich ogół! Za swoje działania zdobyli „Złoty Listek CSR” oraz „Zielony Listek”, ostatnią nagrodą była Gwiazda Jakości Obsługi oraz tytuł Marki Godnej Zaufania!

T-Mobile z nagrodą tygodnika Polityka

Redakcja tygodnika „Polityka”, eksperci Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu docenili działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu realizowane przez T‑Mobile Polska. Różowa sieć już trzeci rok z rzędu zdobyła najwyższe wyróżnienie „Złoty Listek CSR„. Ta nagroda przysługuje firmą, które traktują zrównoważony rozwój jako kluczowy element strategicznych działań na rynku. Jury doceniło także działania w zakresie transformacji klimatycznej. Za to T-Mobile zgarnęło kolejne wyróżnienie „Zielony Listek Polityki„. W tym roku tygodnik po raz pierwszy wręczył tę nagrodę! Różowy operator został nagrodzony za jedną z najbardziej zaawansowanych strategii ekologicznych na rynku oraz działania mające na celu obniżenie negatywnego wpływu na środowisko naturalne i klimat.

Bycie firmą zorientowaną na wartości oznacza świadomość naszej wielkiej odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska. Neutralność węglowa jest jednym z ambitnych celów, jakie sobie postawiliśmy, aby prowadzić naszą działalność w sposób zrównoważony. Fakt, że znaleźliśmy się wśród najbardziej odpowiedzialnych, ale także najbardziej przyjaznych środowisku firm w Polsce, jest potwierdzeniem naszej ambicji pozostawienia zdrowego świata dla przyszłych pokoleń. I na tym oczywiście nie poprzestaniemy

Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska

T-Mobile – marka godna zaufania!

Instytut Badawczy Kantar Polska S.A w tym roku przeprowadzał badanie Marka Godna Zaufania, na zlecenie wydawcy miesięcznika My Company Polska. Badanie miało poznać opinie czytelników magazynu na temat najlepszych marek, usług, produktów skierowanych do biznesu. W badaniu wzięło udział ponad 1200 marek. W kategorii „Operator telekomunikacyjny” T-Mobile zwyciężył, zdobywając statuetkę. To daje dobry obraz tego, jak różowa sieć podchodzi do swoich klientów biznesowych, starając się dać im najlepsze oferty na rynku.

Jako jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce oraz firma technologiczna świadcząca usługi dla biznesu zawsze staramy się, by dla naszych klientów być zaufanym partnerem. Usługi telekomunikacyjne stały się w ostatnich latach kluczowe dla działalności polskich firm i bardzo cieszymy się, że nasi klienci biznesowi doceniają wsparcie T‑Mobile w ich cyfrowej transformacji oraz fakt, że skutecznie pomagamy ich przedsiębiorstwom w zachowaniu ciągłości pracy i bezpieczeństwa cybernetycznego.

Komunikat prasowy T-Mobile

Nie tylko klienci biznesowi!

T-Mobile otrzymało także Gwiazdę Jakości Obsługi. Zdaniem operatora to najważniejsze wyróżnienie, jakie otrzymali. To jest przyznawane przez samych konsumentów. Polski Program Jakości Obsługi co roku prowadzi badanie satysfakcji klientów w pięciu obszarach: terminowości i czasu obsługi, rodzaju asortymentu i jego ceny, a także indeksu NPS. Jak podaje operator: Otrzymanie tego typu nagrody – przyznanej przez klientów końcowych – cieszy najbardziej.

Nie zatrzymujemy się, dopóki wszyscy nie będą połączeni – to cel, który przyświeca T‑Mobile Polska. Idzie on oczywiście w parze z dostarczaniem najlepszych i niezawodnych usług dla naszych klientów. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione aż dwiema nagrodami — za zaufanie klientów i jakość usług. Nagrody te pokazują, że jesteśmy na dobrej drodze, jeśli chodzi o nasze podejście skoncentrowane na kliencie i co jest dla nas szczególnie ważne: że klienci wiedzą, iż zawsze mogą na nas polegać. W zamian nagradzają nas swoją lojalnością i, patrząc na wyniki MNP, również swoim zaufaniem

Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska

Źródło: Informacja prasowa T-Mobile

Motyw