InPost sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

InPost sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski – największy taki kontrakt w historii PZPN

2 minuty czytania
Komentarze

InPost został strategicznym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Z umową pomiędzy operatorem paczkomatów a piłkarską federacją wiążą się ogromne pieniądze. Poniesione wydatki InPostowi zrekompensuje jednak promocja firmy podczas meczów polskich piłkarzy i nie tylko.

InPost sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Wspólna Konferencja InPostu i Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Podpisana dziś umowa będzie obowiązywać do 31 lipca 2024 roku, jednak będzie można ją przedłużyć o kolejne dwa lata. Zgodnie z kontraktem, InPost może się posługiwać tytułem sponsora strategicznego reprezentacji Polski i wykorzystywać w swoich działaniach komunikacyjnych logotyp reprezentacji. Oprócz tego logo InPostu trafi m.in. na stroje treningowe polskich piłkarzy, nośniki reklamowe na stadionach, na których będą odbywać się mecze reprezentacji, autobus, którym podróżują piłkarze, ścianki sponsorskie, bilety, programy meczowe i do materiałów marketingowych Polskiego Związku Piłki Nożnej.

W zamian InPost będzie wspierał polską reprezentację finansowo. Póki co nie wiadomo, jaka dokładnie będzie to kwota. Firma zapewnia jednak, że to największy kontrakt sponsorski prywatnej firmy w historii PZPN, a z ustaleń dziennikarzy sportowych wynika, że może to być kwota ok. 10 milionów złotych rocznie.

InPost, który z lokalnej firmy wyrósł na europejskiego, technologicznego lidera na rynku logistyki, jest obecnie wizytówką polskiego biznesu na świecie. Chcemy dzielić się naszym sukcesem – dlatego zdecydowaliśmy się wspierać rozwój sportu, który Polacy tak kochają. Z wielką dumą i radością ogłaszamy – od czerwca InPost jest strategicznym sponsorem reprezentacji Polski – mówi Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPostu.

Entuzjazmu nie kryje też Cezary Kulesza, prezes PZPN, zaznaczając, że InPost spełnia oczekiwania polskiej federacji, a jako że znajdujemy się w roku mundialowym, Mistrzostwa Świata w Katarze staną się głównym tematem debaty publicznej. Kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywania spotkań, są natychmiast wyprzedawane, a fani, podążając za nią po całej Europie, budują pozytywny wizerunek drużyny oraz kraju. Cieszymy się, że InPost dołącza do naszej drużyny – mówi Cezary Kulesza.

źródło: informacja prasowa

Motyw