Orange dodatkowe opłaty na fakturach

Zrób to sam z Orange, czyli ciekawy pomysł na wsparcie klienta

2 minuty czytania
Komentarze

Orange od lat wychodzi naprzeciw swoim klientom. Koncern zawsze szuka innowacyjnych rozwiązań, które później wprowadza na rynek. Tym razem pomarańczowi postanowili postawić na wykorzystanie technologii AR.

Orange z rozszerzoną rzeczywistością pomaga klientom

Pomarańczowa sieć komórkowa wszyła naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Jak sami stwierdzili, już nikt nie czyta instrukcji obsługi urządzeń. Prawdopodobnie to właśnie dlatego linie BOK są zawsze zapełnione. Firma postanowiła wprowadzić nową usługę w swojej aplikacji, która jest do pobrania w sklepie Orange.

Sprawdź też: Orange przygotowuje się do wyłączenia sieci 3G – jest już wstępny harmonogram działań

Rozszerzona rzeczywistość, czyli Augmented Reality (AR) łączy świat rzeczywisty z tym generowanym komputerowo. Postanowiliśmy wykorzystać możliwości tej technologii, żeby ułatwić naszym klientom proces podłączenia FunBoxa i konfigurację internetu, bez konieczności czekania na wizytę technika

Anna Wójcicka, kierownik Wydziału Customer Journey Orange

AR przy instalacji urządzenia od Orange

Orange

To naprawdę ciekawy pomysł! Aby wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w celach instruktażowych. Jeśli użytkownicy mieli problem z podłączeniem lub czekali na montera, nie mieli wyjścia — musieli czekać. Na szczęście czasy się zmieniają i technologia ułatwia życie. Wystarczy zeskanować dowolny model FunBoxa od Orange i aplikacja pokieruje nas krok po korku w procesie podłączania urządzenia.

Przeczytaj także: Trzecie urodziny Orange Flex – na użytkowników czekają bonusy, m.in. darmowe GB

Aplikacja jest bardzo intuicyjna i przyjazna. Zanim udostępniliśmy ją naszym klientom, poprosiliśmy o opinię grupę testerów. Ponad 90 proc. z powodzeniem podłączyło urządzenie, postępując zgodnie z wytycznymi w aplikacji. 91 proc. oceniło aplikację jako intuicyjną i prostą w nawigacji, a 89 proc. uznało, że jest pomocna dla osób, które mają problemy z podłączeniem urządzenia lub nie wiedzą, jak to zrobić

Michał Prusak, główny specjalista Customer Journey Orange

Jeśli chcecie, przekonać się jak działa aplikacja, zobaczcie film przygotowany przez Orange!

Źródło: Materiały prasowe Orange

Motyw