ing

Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji Moje ING już dla wszystkich

Maksymilian Rybicki Maksymilian Rybicki Newsy

Nowa funkcjonalność w aplikacji mojeING umożliwia zakup elektronicznego biletu na przejazdy komunikacją miejską. Jest dostępna w ponad 100 miastach w całej Polsce.

Aplikacje bankowe coraz bardziej rozbudowane

Banki coraz częściej idą w kierunku rozwiązania swoich aplikacji mobilnych tak, aby klienci mogli znaleźć w nich jak najwięcej funkcjonalności. Załatwienie podstawowych spraw takich jak przelewy, sprawdzanie historii, czy zarządzanie kartami to oczywiste funkcje każdej mobilnej aplikacji bankowej. W większości z nich możemy już zawnioskować o dodatkowe produkty banku, np. kredyt, skontaktować się z pracownikiem za pomocą czatu, a także zamówić kartę płatniczą czy wygenerować kod BLIK.

Coraz częściej banki udostępniają jednak bardziej rozbudowane funkcjonalności takie jak płatności za parkingi, zakup doładowań do aplikacji zewnętrznych, biletów na koncerty czy nawet możliwość zamówienia kwiatów z dostawą do domu.

Bilety komunikacyjne dostępne w aplikacji Moje ING

Jedną z najbardziej lubianych przez klientów dodatków do apek bankowych jest możliwość zakupu biletów na przejazdy komunikacją miejską. Na polskim rynku taką opcję oferują m.in. bank Millennium, Santander, BNP Paribas, PKO czy Alior Bank.

W pierwszym kwartale tego roku usługa została udostępniona dla klientów baku ING w aplikacji Moje ING. Na początku bank zaimplementował tę opcję na telefonach z systemem Android od wersji 4.4.0., ale jak poinformował w najnowszym komunikacie, teraz mogą z niej również skorzystać użytkownicy telefonów z systemem iOS (od wersji 4.4.0).

Za pomocą aplikacji Moje ING, można nie tylko płacić za postój w strefach płatnego parkowania, ale także kupować bilety komunikacji miejskiej. Wdrożenie nowych funkcjonalności w Moim ING to kolejny krok w digitalizacji banku.

ZOBACZ TAKŻE: Nowości w PeoPay – nowe widżety, „stories” i inne funkcje w aplikacji banku Pekao

Żeby skorzystać z usługi i kupić bilet online, wystarczy wybrać „Mój Transport” na ekranie przed zalogowaniem, następnie „Bilety komunikacyjne”. Po zaakceptowaniu regulaminu wystarczy wyszukać miasto, wybrać środek transportu i kategorię biletu oraz uzupełnić szczegóły biletu.

Po zatwierdzeniu zakupu PIN-em do aplikacji bilet jest automatycznie skasowany. Wyjątkiem jest ZTM Warszawa – aby skasować bilet, należy zeskanować kod QR. W przypadku kontroli wystarczy, że klient pokaże aktywny bilet na ekranie telefonu.

Płatności za bilety komunikacyjne w bankowości mobilnej Moje ING oferowane są we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET. Lista miast objętych usługą zakupu biletów jest na stronie moBilet. Bank informuje, że w przyszłości dodane będą kolejne miasta.

Źródło: ING

Sprawdź najlepsze prezenty na komunię

Partner poradnika:

Kup prezent na komunię z apką PAYBACK i zgarnij punkty
Impression Tag
Sprawdź najnowsze wpisy