meta store

Meta Store – pierwszy fizyczny sklep od Facebooka. Co w nim znajdziemy?

2 minuty czytania
Komentarze

Meta (dawniej Facebook) ogłosił otwarcie swojej pierwszej fizycznej przestrzeni handlowej – Meta Store. Oficjalne otwarcie planowane jest na 9 maja w kampusie Metą w Burlingame w Kalifornii. Jak informuje właściciel Facebooka, w Meta Store klienci będą mogli zapoznać się ze wszystkimi produktami sprzętowymi, które oferuje firma.

Co znajdziemy w Meta Store?

Dzięki interaktywnym demonstracjom klienci będą mogli m.in. prowadzić rozmowy wideo z przedstawicielami handlowymi za pomocą Meta Portal, dowiedzieć się, jak Ray-Ban Stories mogą pomóc pozostać obecnym w otaczającym nas świecie i odkrywać magię VR dzięki pierwszej w swoim rodzaju wciągającej Meta Demo misji 2.

ZOBACZ TAKŻE: Nest Hub wymyślony na nowo – czym Google może nas zaskoczyć?

Interakcja z produktami od właściciela Facebooka

Firmie zależy na tym, aby ich użytkownicy mogli wejść w interakcję z dostępnymi w sklepie produktami. W Meta Store klienci będą mogli m.in. przymierzyć różne style, kolory i warianty soczewek do okularów Ray-Ban Stories, aby znaleźć idealnie dopasowany produkt. Będzie także możliwość przetestowania Meta Portal w specjalnym obszarze demonstracyjnym. Po wejściu do środka klienci będą mogli nawiązać rozmowę wideo ze sprzedawcą, aby w pełni poznać możliwości urządzenia, zobaczyć inteligentną kamerę w akcji i bawić się funkcjami takimi jak Story Time.

Kiedy ludzie poznają tę technologię, mogą ją lepiej docenić. Jeśli dobrze wykonaliśmy naszą pracę, ludzie powinni odejść i powiedzieć swoim znajomym: „Musisz iść sprawdzić Meta Store”.

– tłumaczy Martin Gilliard, szef Meta Store

W Meta Store goście znajdą także interaktywną ścianę wystawową Meta Quest 2, która pozwala zapoznać się ze sprzętem, jego akcesoriami i szeroką gamą dostępnych obecnie treści. Ostatnim, ale nie mniej ważnym elementem, jest obszar demonstracyjny, w którym można będzie wypróbować Beat Sabre, GOLF +, Real VR Fishing lub Supernatural na dużym, zakrzywionym od ściany do ściany ekranie LED, który wyświetla to, co widzisz w zestawie słuchawkowym. Odwiedzający otrzymają również 30-sekundowy klip w rzeczywistości mieszanej z demonstracją, którą będą mogli np. udostępnić w social mediach.

Posiadanie sklepu w Burlingame daje nam więcej możliwości eksperymentowania i utrzymania podstawowej obsługi klienta w naszym rozwoju. To, czego się tutaj dowiadujemy, pomoże określić naszą przyszłą strategię sprzedaży detalicznej.

– podkreśla Martin Gilliard, szef Meta Store

Źródło: Meta

Motyw