umiejętności jutra

„Umiejętności Jutra” – Google i SGH uruchamiają szkolenia z marketingu internetowego

2 minuty czytania
Komentarze

Google we współpracy ze Szkołą Główną Handlową uruchamia program szkoleniowy Umiejętności Jutra. Kilkutygodniowy cykl zajęć pozwoli uczestnikom zaznajomić się z podstawami marketingu internetowego. Udział jest bezpłatny, a można zyskać wiedzę przydatną w zawodowej karierze.

„Umiejętności Jutra” – szczegóły programu

Dane Eurostatu pokazują, że 16% Polaków w wieku od 20 do 34 lat to osoby nieaktywne zawodowo, które nie studiują ani nie podnoszą swoich kwalifikacji. Wśród kobiet mających od 25 do 29 lat wskaźnik ten osiąga blisko 30%. W dodatku prawie co drugi młody człowiek deklaruje, że przez pandemię ma gorsze perspektywy zawodowe. Nawiązując do tych niezbyt optymistycznych danych, Google razem z SGH przygotowało program Umiejętności Jutra.

Gigant z Mountain View zwraca uwagę na wzrost zapotrzebowania na specjalistów i specjalistki ds. transformacji cyfrowej oraz marketingu internetowego. Przygotowany program szkoleniowy pozwoli 8000 młodym osobom zdobyć umiejętności, które pozwolą w przyszłości podjąć pracę w zawodach związanych z marketingiem lub cyfrową transformacją firm. Cały cykl składa się z następujących elementów:

  • 50 godzin materiałów szkoleniowych; 
  • ponad 20 interaktywnych webinarów; 
  • dostęp do 30 trenerów i trenerek (ekspertów i ekspertek Google, SGH oraz ekspertów rynkowych); 
  • dostęp do aktywnej społeczności uczestników i uczestniczek oraz trenerów i trenerek. 

Szkolenia trwają łącznie osiem tygodni. W ich trakcie będą poruszone takie zagadnienia, jak podstawy marketingu internetowego, wykorzystanie danych w optymalizacji biznesu, performance marketing w praktyce oraz narzędzia chmurowe. Google porównuje swoją propozycję do skondensowanych studiów podyplomowych, z tym że zawierających wyłącznie wiedzę praktyczną.

Czytaj także: Mapy Google z rewelacyjną nowością — zrozumienie trasy będzie prostsze i bezpieczniejsze

Program stanowi element szerszej inicjatywy, w którą oprócz Google i SGH zaangażowane są następujące podmioty: NASK, GovTech i Pełnomocnik ds. Polityki Młodzieżowej – Piotr Mazurek. Absolwenci i absolwentki Umiejętności Jutra mogą liczyć na płatne staże. Zapisy trwają do 13 maja. Zgłosić mogą się osoby, które mają ukończone 18 lat, nie są zatrudnione na umowę o pracę na czas nieokreślony i nie pracują w agencjach marketingowych ani reklamowych. Google przygotowało osobne strony z zapisami w języku polskim oraz ukraińskim.

źródło: Google Polska

Motyw