Wymienne baterie

iOS 15.4 i słaba bateria w iPhone? Apple twierdzi, że to normalne

2 minuty czytania
Komentarze

Trzeba to przyznać otwarcie: iOS 15.4 ma poważne problemy. Aktualizacja, która wprowadziła długo wyczekiwaną funkcję rozpoznawania twarzy w maseczkach, dzięki czemu korzystnie z Face ID przestało być frustrujące w miejscach publicznych, przynosi więcej szkody, niż pożytku. A wszystko przez zarządzenie energią przez nową wersję systemu. Z tą kwestią jest coś ewidentnie nie tak, przez co czas pracy na pojedynczym ładowaniu  w iPhone uległ drastycznemu pogorszeniu.

iOS 15.4 i słaba bateria w iPhone

https://twitter.com/laceup524/status/1503955921726320640?s=20&t=gToU9UkIwr-ve0KN7VczXQ

Według licznych zgłoszeń osób skarżących się na krótszy czas pracy ich urządzeń na baterii ta trzyma o połowę krócej, niż zwykle. W niektórych przypadkach jest natomiast jeszcze gorzej. Co na to Apple? Otóż firma na liczne zgłoszenia odpowiedziała w następujący sposób:

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami! Chętnie pomożemy. To normalne, że aplikacje i funkcje mogą wymagać dostosowania do 48 godzin po aktualizacji. Jeśli po upływie tego czasu problem nadal występuje, skontaktuj się z nami przez DM, abyśmy mogli pomóc Ci dokładniej zbadać tę sprawę.

No cóż, biorąc pod uwagę, że iOS dostał naprawdę dużo aktualizacji i do tej pory jakoś ta normalność użytkownikom umykała, to można założyć, że jednak nie, nie jest to normalne. Co więcej, aktualizacja pojawiła się 14 marca, a skarg wciąż przybywa. Oznacza to, że od jej pojawienia się na smartfonach wielu ze zgłaszających problem minęło znacznie więcej, niż 48 godzin. Wszystko to brzmi jak tania wymówka, a nie coś, czego można oczekiwać po jakby nie patrzeć najbardziej wartościowej firmie technologicznej świata. 

Zobacz też: Dezinformacja o uchodźcach zmienia swój charakter – jak teraz wygląda?

Najprawdopodobniej nikt w Apple do końca nie wie, co się zepsuło, a pracownik zarządzający Twitterem zwyczajnie pokpił sprawę, próbując uspokoić użytkowników, marginalizując przy tym problem. Warto bowiem pamiętać, że w tak wielkich korporacjach komunikacja nie polega na wpadnięciu do pokoju obok i zapytaniu, co się tak właściwie dzieje. Pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem często wiedzą niewiele więcej od samych zainteresowanych i często muszą robić dobrą minę do złej gry. Tym razem zwyczajnie nie wyszło. Co jednak z baterią? No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że Apple już nad tym pracuje.

Jeśli smartfon z iOS nie jest dla was priorytetem, warto zerknąć na modele z Androidem, które oferują najlepsze czasy pracy — sprawdźcie nasz ranking smartfonów, które są rekomendowane ze względu na dobre baterie.

Źródło: Twitter

Motyw