plush ma milion klientów

Plush ma milion klientów i rozdaje z tej okazji solidne pakiety internetu

2 minuty czytania
Komentarze

Plush osiągnął ważny etap w swoim rozwoju – marka należąca do Polkomtela ma już milion klientów. Nowi oraz obecni użytkownicy usług telekomunikacyjnych spod szyldu Plusha mogą z tej okazji aktywować po 100 GB internetu. Na tym jednak nie koniec świętowania, które ogłosiła marka.

Plush ma milion klientów – teraz mogą oni otrzymać 100 GB internetu

Plush ma milion klientów

Polkomtel ogłosił, że należąca do niego marka Plush ma już milion klientów. Użytkownicy usług Plusha mogą zatem otrzymać po 100 GB internetu. Co trzeba zrobić, żeby otrzymać bonus? To zależy od tego, w której grupie klientów jesteśmy. Szczegóły poniżej.

  • Nowi klienci z abonamentem na 24 miesiące i osoby przedłużające taką umowę: ta grupa nie musi robić nic. Pakiet 100 GB zostanie aktywowany automatycznie i można z niego korzystać przez dwa lata.
  • Nowi i dotychczasowi klienci z abonamentem na czas nieokreślony oraz osoby korzystające z oferty internetowej: wystarczy wysłać SMS-a o treści MILION pod numer 80848. Aktywowany zostanie pakiet 10 GB, który przez kolejne 10 miesięcy będzie się odnawiał.
  • Wszyscy klienci Plush na kartę, Plush MIX oraz osoby z pakietem za min. 25 zł: wystarczy wysłać SMS-a o treści MILION pod numer 80848. Wtedy dostaniemy 100 GB na 30 dni.

Na tym nie koniec świętowania. Osoby wybierające Plusha w ofercie ze smartfonem Samsung Galaxy A22 5G, Motorola moto g51 5G lub realme C11 otrzymają prezent w postaci słuchawek.

Plush zadebiutował na rynku we wrześniu 2014 roku. Marka została stworzona przez Plusa z myślą o młodych ludziach, a jej hasłem przewodnim było Bez konsekwencji. Plush dawał swobodę korzystania z usług bez konieczności podpisywania umowy, choć z czasem w jego ofercie pojawiła się również opcja abonamentu. Dziś propozycje Plusha są bardziej rozbudowane, niż na początku jego obecności na rynku, ale wciąż znajdują się wśród nich elementy pokazujące, kto jest główną grupą docelową marki. Przykładowo posiadacze niektórych pakietów mogą liczyć na nielimitowany transfer na Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsApp’a, a do tego dostają 10 GB do wykorzystania na YouTube’a i TikToka.

Czytaj także: Mobilne stacje bazowe, startery na poczcie – operatorzy reagują na sytuację w Ukrainie

45% użytkowników usług Plusha stanowią kobiety, a 55% mężczyźni. Użytkownicy Plusha w 2021 roku wykorzystali niemal 74 PB. Gdybyśmy przeliczyli tą wartość na liczbę filmików obejrzanych w serwisie YouTube otrzymalibyśmy… ponad 257 milionów materiałów – zdradził Polkomtel.

źródło: informacja prasowa, zdjęcie główne: YouTube/Plush

Motyw