Dying Light 2

Premiera Dying Light 2 opóźniona… ale tylko na Nintendo Switch!

2 minuty czytania
Komentarze

Serca niektórych graczy zaczęły bić szybciej! Jednak uspokajamy — Dying Light 2 studio Techland wyda z opóźnieniem tylko na konsolach Nitntendo Switch. Oznacza to, że nie wszyscy zainteresowani tytułem od polskiego wydawcy dostaną go w tym samym czasie.

Nintendo Switch dostanie Dying Light 2 z opóźnieniem

Dying Light 2

Wyczekiwana premiera polskiej produkcji czeka nas już za kilka tygodni. Gra autorstwa Techlandu swój debiut ma zaliczyć 4 lutego. Niestety dziś dowiedzieliśmy się, że nie wszyscy gracze dostaną tytuł w swoje ręce w powyższym terminie. Techland za pośrednictwem komunikatu prasowego poinformował, że wersja gry na Nintendo Switch ujrzy światło dzienne w późniejszym terminie. Oto treść oświadczenia:

Chcąc zapewnić fanom rozgrywkę na poziomie, na jaki zasługują, data premiery Dying Light 2 Stay Human (dostępnej w chmurze) na Nintendo Switch zostanie przesunięta. Techland prosi fanów Nintendo na całym świecie o cierpliwość, podkreślając jednocześnie, jak istotne jest ich zadowolenie. Po premierze gracze będą mogli doświadczyć Dying Light 2 Stay Human na Nintendo Switch w najlepszym możliwym wydaniu, korzystając jednocześnie z wygody oferowanej przez konsole przenośne i technologię chmury.

Gra Dying Light 2 Stay Human, wydawana przez Techland, ukaże się 4 lutego 2022 roku na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S. Wersja na Nintendo Switch (dostępna w chmurze) będzie dostępna w późniejszym terminie w 2022 roku.

Studio poinformowało również, że wersja gry na konsolę Ninitendo Switch pojawi się w przeciągu sześciu miesięcy od momentu głównej premiery. Przypomnijmy, że pierwotnie kontynuacja hitu z 2015 roku miała ukazać się w grudniu 2021. Niestety z przyczyn technicznych Techland został zmuszony do przesunięcia daty premiery gry na luty 2022 roku.

Zobacz też: [Recenzja] God of War przenosi się na PC — było warto?

Tytuł osadzono w realiach postapokaliptycznego świata opanowanego przez zombie. Celem gracza jest eksplorowanie świata i utrzymywanie swojej osady przy życiu. Gra wykorzystuje perspektywę pierwszej osoby, a dużą rolę odgrywają tu spektakularne akrobacje w stylu parkour.

Źródło: Premier Communications Games Press Site

Motyw