T-Mobile dla osób niesłyszących

T-Mobile wprowadza pełną dostępność dla osób niesłyszących

1 minuta czytania
Komentarze

T-Mobile poinformował dziś o pełnej dostępności dla osób niesłyszących. Magentowy operator chce, by osoby z tą przypadłością mogły bez przeszkód korzystać z jego usług. Pomoże w tym tłumacz migowy.

Ułatwienia dla osób niesłyszących w T-Mobile

T-Mobile dla osób niesłyszących

Od początku roku osoby niesłyszące mogą korzystać ze wszystkich form kontaktu z magentowym operatorem. Odwiedzając specjalną stronę, łączymy się z tłumaczem języka migowego online. Będzie on uczestniczył w rozmowie między nami a pracownikiem contact centre T‑Mobile.

Na tym jednak nie koniec. T-Mobile rozszerzył dostępność usługi tłumacza migowego z wybranych 120 salonów do wszystkich swoich punktów, których jest ponad 600 w całej Polsce. W każdym z tych miejsc klient może oczekiwać połączenia, które przeprowadzi pracownik danej placówki.

Chcemy być dostępni dla wszystkich, bez żadnych granic i na takich samych zasadach. Dlatego bardzo się cieszę, że dzięki pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie najlepszych udogodnień dla klientów, udało nam się dziś jako pierwszemu operatorowi w Polsce wprowadzić we wszystkich naszych sklepach oraz na infolinii w pełni profesjonalne rozwiązanie obsługi osób Głuchych — mówi Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska.

Czytaj także: Skanowanie treści SMS-ów obywateli — taki ma być plan rządu na walkę z oszustwami

Magentowy operator realizuje projekt WE LOVE DIVERISTY. Siła różnorodności. Prowadzi działania edukujące pracowników (webinary, szkolenia dla managerów, spotkania z osobami z niepełnosprawnościami, zajęcia na temat języka włączającego). Dąży również do zwiększenia zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w swoich strukturach.

źródło: informacja prasowa

Motyw