TikTok masowe kasowanie komentarzy

TikTok zamierza otworzyć własną restauracje!

2 minuty czytania
Komentarze

Platforma TikTok, która ostatnimi czasy swoją popularnością pnie się w górę, ma bardzo ambitne plany. Przedsiębiorstwo zarządzające aplikacją chce stworzyć własną sieć restauracji.

TikTok przenosi się ze świata wirtualnego do rzeczywistego

TikTok otworzy restauracje!

Zarówno jedzenie jak i gotowanie to duża część contentu, na którym oparta jest platforma TikTok. Aplikacja jest bardzo popularna w mediach społecznościowych, a teraz mówi się, że ma zamiar przenieść się w świat fizyczny. Stanie się tak dzięki własnej sieci restauracji tylko z dostawą otwartą na terenie Stanów Zjednoczonych.

Informacja, którą jako pierwszy podał Bloomberg jest taka, że TikTok będzie współpracować z firmą Virtual Dining Concepts. Kolaboracja ma wprowadzić na rynek lokalizacje o nazwie TikTok Kitchen. Będzie to około 300 miejsc uruchomionych od razu na starcie, a do końca 2022 roku zaplanowano otwarcie ponad 1000 punktów.

Zobacz też: Jak zabezpieczyć konto na Facebooku?

Słuchaj, masz platformę z miliardem widzów, którzy są stale zaangażowani. Mówią o tym liczby! Po raz pierwszy pojawia się taka marka. Setki milionów odbiorców… – powiedział współzałożyciel Virtual Dining Concepts, Robert Earl.

Niektóre z restauracji, którymi będzie zarządzać TikTok Kitchen będą posiadały menu już istniejące (mówi się tu o Buca di Beppo i Bertucci’s), a według raportu ceny będą „porównywalne z innymi markami Virtual Dining Concept”.

W kuchni nacisk położy się najbardziej na viralowe trendy kulinarne z platformy TikTok. W restauracji zjemy na przykład makaron feta (najczęściej wyszukiwane danie w Google w 2021 roku), czy chipsy makaronowe pokryte serem i następnie usmażone.

Robert Earl ujawnił również, że menu będzie się zmieniać co trzy miesiące. Oznacza to, że jeśli w sieci społecznościowej pojawi się nowe danie będące „na czasie” zostanie ono dodane do karty. Podobno TikTok chce podzielić się swoimi zyskami z twórcami „viralowych dań” tym samym inwestując w tworzenie nowych talentów.

TikTok ogłosił niedawno, że miesięcznie przyciąga do swojej platformy około miliarda użytkowników (Facebook wciąż przoduje pod względem mediów społecznościowych, z blisko trzema miliardami aktywnych użytkowników miesięcznie). Tak ogromna liczba odbiorców platformy ma sprawić, że własna restauracja będzie strzałem w dziesiątkę.

Źródło: Techradar

Motyw