Jako że rok 2021 zmierza ku końcowi, wiele firm decyduje się na zrobienie rocznego podsumowania. Jedną z nich jest EA, które swój rok 2021 zawarło w formie grafiki.

EA ze świetnym rokiem

EA podsumowuje rok 2021

Amerykański producent oraz wydawca gier komputerowych może pochwalić się przede wszystkim zwiększeniem liczby konsumentów. Do grona odbiorców gier od EA trafiło kilka milionów nowych osób. Najwięcej z nich pochodzi z Europy (30%)! Drugie miejsce zajmują Stany Zjednoczone (25%), dalej mamy Azję i Pacyfik (22,5%) oraz Amerykę Południową i Środkową (15,7%).

Jako że w produkty od EA gra 500 milionów graczy na całym świecie, firma sprawdziła jakie tytuły wybierają oni najczęściej. W tej kwestii nie ma zaskoczeń, ponieważ króluje tu Apex Legends oraz hegemon w swojej gałęzi — FIFA. EA policzyło, że gracze Apex Legends umieścili ponad 322 miliardy pingów! Ponadto blisko 24 miliardy razy użyli tyrolki i 12 miliardów razy klikali klawisz odpowiedzialny za skok. W grze FIFA 21 natomiast fani z całego świata wyszli na wirtualne boisko, aby strzelić ponad 22 miliardy goli.

Zobacz też: Neymar zawarł umowę z Facebook Gaming!

Pozostajemy w tematyce gier sportowych. EA zwraca uwagę na to, że gracze oddają się rozrywce, nie patrząc zbytnio na obiektywne statystyki w świecie rzeczywistym i rankingi najlepszych zawodników. Aby zobrazować ten fakt, EA przedstawiło kilka statystyk:

  • Erik Karlsson z San Jose Sharks, który obecnie nie znajduje się nawet wśród 50 najlepszych hokeistów ligi, był najczęściej posiadaną kartą zawodnika w grze NHL 21.
  • Joanna Jędrzejczyk vs Walentina Szewczenko, to trzecie najpopularniejsze zestawienie tworzone przez graczy UFC 4.

EA chwali się również tym, że wpływa na kreatywność graczy. W grze UFC 4 użytkownicy stworzyli prawie 7 milionów własnych zawodników, aby walczyć nimi w oktagonie. W The Sims 4 gracze zanurzyli się w rozgrywce na ponad miliard godzin, tworząc przy tym 376 milionów Simów.

Przez cały rok gry wideo nadal nabierały kształtu jako forma interaktywnej rozrywki, która łączy ludzi poprzez dedykowane społeczności. Niezależnie od tego, czy jest to sport, czy też strzelanina na mapie odkryj, jak rozwinęliśmy się dzięki poniższej grafice 2021: Year In Gaming — podsumowuje EA.

Źródło: EA

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Borys Francuz

Entuzjasta angielskiej Premier League, a w szczególności Chelsea. W wolnych chwilach, gdy nie studiuję ani nie pracuję lubię zanurzyć się w historii dobrego filmu lub książki.