Samsungsprzedaż

 

Nie przegap
Wywiad z CEO realme w Europie – Madhav Sheth zapowiada zmiany
Madhav Sheth
Nowy wiceprezes oraz CEO realme w Europie i Indiach, czyli Madhav Sheth, znalazł chwilę czasu dla nas i zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Ostatnie dni dla marki były wyjątkowo zajęte, bo firma po raz pierwszy pojawiła się na międzynarodowych targach IFA w Berlinie. W związku z tym postanowiliśmy porozmawiać o planach na przyszłość, rozwoju […]

Wygląda na to, że najnowsze urządzenia Samsunga sprzedają się bardzo dobrze – podaje Korea Times. Jednym z kluczowych punktów sukcesu tych smartfonów wydaje się być usługa Samsung Pay, która została wprowadzona w Korei Południowej. Właściciele Galaxy Note 5 i Galaxy S6 Edge+ mogą korzystać z tej funkcji od razu po ich wyjęciu z pudełka.
 
Obydwa phablety udało się zbyć w ponad 100 tysięcy jednostek w trzy dni po ich uruchomieniu. Ilość ta jest wyższa niż w przypadku Note’a 4 i Note’a Edge. Oto, co przedstawiciel SK Telecom miał do powiedzenia na temat obrotów tych dwóch flagowców:
 
Łączna sprzedaż dwóch telefonów, dziennie wyniosła około 25000 sztuk. To jest znacznie więcej niż w przypadku ich poprzedników wydanych we wrześniu zeszłego roku. Decyzja firmy o wypuszczeniu na rynek nowych phabletów miesiąc wcześniej niż w przypadku debiutu międzynarodowego i przyspieszeniu premiery w stosunku do roku 2014, miała dobry wpływ na ich sukces.
 
Interesujące będzie śledzić dane sprzedaży Galaxy Note 5 i Galaxy S6 Edge+ gdy Samsung Pay dotrze do USA, począwszy od 28 września. Można z dużą dozą prawdopodobieństwa powiedzieć, że najnowsze urządzenia firmy znajdą wielu nabywców. Co Wy o tym myślicie?
 
źródło: sammmobile

Adam Lulek

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse, wykładowca, maniak GPW, gier strategicznych, smartfonów i nowych technologii. Sympatyk kolejnictwa i muzyki elektronicznej.