
Allegro poinformowało o działaniach, dzięki którym staje się przyjazne niesłyszącym i niewidzącym. Osoby te mają móc w prosty sposób zrobić zakupy przez internet, a także odebrać je w automacie paczkowym. Znana platforma sprzedażowa chce przeciwdziałać wykluczeniu cyfrowemu.
Warto przeczytać:
Allegro przyjazne niesłyszącym i niewidzącym
Do tej pory użytkownicy Allegro mogli porozmawiać z konsultantami platformy za pomocą e-maili lub tradycyjnego czatu. Teraz dochodzi do tego kolejna możliwość: konsultacje online w formie wideorozmowy przy udziale tłumacza polskiego języka migowego. To rozwiązanie adresowane do osób niesłyszących.
Na tym jednak nie koniec. Allegro chce również, by osoby niesłyszące i niewidzące mogły w prosty sposób odbierać swoje zakupy z automatów One Box by Allegro. Na każdym urządzeniu obok informacji w alfabecie Braille’a znajduje się QR kod z usługą Tłumacza Migam dla osób
niesłyszących – wyjaśnia Wojciech Feliś z zespołu Consumer Experience.
Żeby skorzystać z usługi Tłumacza Migam, wystarczy wybrać odpowiedni kafelek w formularzu kontaktowym. W przypadku One Box by Allegro należy zeskanować QR kod który znajduje się pod ekranem automatu. Można także połączyć się bezpośrednio korzystając ze strony internetowej.
Czytaj także: Poznajcie Balmuda Phone – ekran poniżej 5 cali i cena, jak za flagowca
Polski gigant e-commerce zamierza wspierać cyfrową transformację i integrację. Stąd też takie inicjatywy, jak infolinia dedykowana seniorom oraz dostosowanie aplikacji mobilnej do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących.
źródło: informacja prasowa