Samsung wprowadza reklamy w pasku powiadomień – do czego to doszło?!

Newsy

samsung reklamy promocje powiadomienia notyfikacje pasek

 

Nie przegap
Gry na HMS – jak wyglądają możliwości AppGallery i innych sklepów?
gry hms huawei call of duty pubg fortnite apex legends mobile
Kontynuujemy przygodę z Huawei Mobile Services. Jest to niejako nasza misja, w której chcemy pokazać, jak wygląda życie bez Usług Google. W ostatnim artykule dotyczącym aplikacji bankowych słusznie zauważyliście w komentarzach, że widać zmiany oraz rosnące zainteresowanie AppGallery. W takim razie w kolejnym kroku pojawiają się gracze. Czy gry w sklepie Huawei są godne uwagi? […]

Reklamy to ewidentnie jedna z najłatwiejszych form zarobku, ale z drugiej strony – odbiorców – często bywają one bardzo irytujące. Dzisiaj różne firmy starają się robić coraz to bardziej inteligentne formy promocji, które nie rzucają się w oczy, ale potrafią przykuć uwagę. Niestety, Samsung nie poszedł w tę stronę.

 

Pamiętacie początki Androida? Wtedy często różne aplikacje ze sklepu potrafiły wyświetlać reklamy na pasku powiadomień, co było bardzo wkurzające. Z czasem problem zniknął – głównie dzięki Google. Jednak właśnie taki sam sposób wybrał Samsung, ale tym razem nie musimy instalować żadnych programów z niepewnych źródeł lub z nieznaną opinią. W takim razie jeśli jesteś posiadaczem jednego z Galaktycznych smartfonów i nie usłyszałeś o tym, że Koreańczycy przedstawili nowe modele to firma śmiało o tym przypomina (akurat nie w Europie…), co możecie ujrzeć na początku newsa. Powyższa reklama pochodzi z usługi Samsung Push Service, która jest jednym z wielu dodatków do oprogramowania w koreańskich urządzeniach. Jednak to nie jedyna droga przedstawienia niechcianych powiadomień. Kolejną odkrytą możliwością jest preinstalowana aplikacja Peel Smart Remote, a więc popularny pilot do telewizora:

 

 

W tym wypadku aplikacja stosowana jest również w smartfonach produkcji chociażby HTC. W takim razie czy producenci są już tak pewni siebie, że wprowadzają reklamy nie bojąc się o irytację konsumentów?

 

Oczywiście wszystko zależy od tego jak często i w jakich ilościach będą pojawiały się niechciane powiadomienia, ale z pewnością jest to ogromny minus. Jak Wy byście zareagowali na widok reklam w pasku powiadomień? Co wtedy pomyślelibyście o producencie swojego urządzenia mobilnego?

 

 

źródło: Android Police






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x