Od dziś funkcjonuje infolinia serwisowa dla polskich użytkowników urządzeń Xiaomi. Posiadacze sprzętów chińskiej marki mogą teraz w łatwy sposób otrzymać wsparcie w przypadku problemów. Wiemy, w jaki sposób można skontaktować się z pracownikami infolinii.

Infolinia serwisowa Xiaomi

Jeśli macie jakieś problemy ze swoim smartfonem lub innym urządzeniem Xiaomi, możecie uzyskać pomoc, kontaktując się z infolinią dla polskich użytkowników.

Uruchomiona dziś infolinia będzie działać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00. Nabywcy urządzeń Xiaomi będą teraz mogli szybko rozwiązać swoje problemy i otrzymać wsparcie za pośrednictwem infolinii serwisowej — czytamy w komunikacie popularnego producenta elektroniki. Uzyskanie pomocy na infolinii jest bezpłatne, a kontakt jest możliwy na dwa sposoby:

Pracownicy zarówno odbierają telefony, jak i odpisują na maile.

Infolinia ma przede wszystkim pomagać w sprawach związanych z naprawą urządzeń, zarówno w ramach gwarancji, jak i po jej upływie. Chodzi o umówienie się na naprawę sprzętu, sprawdzenie statusu swojego zlecenia lub składanie reklamacji.

Czytaj także: Specyfikacja Redmi Note 11 i Note 11 Pro w Sieci — średniaki wyraźnie ewoluują

Xiaomi informuje, że infolinia nie zajmuje się kwestiami związanymi ze sprzedażą urządzeń. Za ten aspekt działalności firmy w Polsce odpowiadają sklepy mistore.pl, mi-home.pl oraz mimarkt.pl.

źródło: informacja prasowa

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.