Od dziś funkcjonuje infolinia serwisowa dla polskich użytkowników urządzeń Xiaomi. Posiadacze sprzętów chińskiej marki mogą teraz w łatwy sposób otrzymać wsparcie w przypadku problemów. Wiemy, w jaki sposób można skontaktować się z pracownikami infolinii.
Infolinia serwisowa Xiaomi
Jeśli macie jakieś problemy ze swoim smartfonem lub innym urządzeniem Xiaomi, możecie uzyskać pomoc, kontaktując się z infolinią dla polskich użytkowników.
Uruchomiona dziś infolinia będzie działać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00. Nabywcy urządzeń Xiaomi będą teraz mogli szybko rozwiązać swoje problemy i otrzymać wsparcie za pośrednictwem infolinii serwisowej — czytamy w komunikacie popularnego producenta elektroniki. Uzyskanie pomocy na infolinii jest bezpłatne, a kontakt jest możliwy na dwa sposoby:
- telefonicznie: +48 800 111 332
- mailowo: [email protected]
Pracownicy zarówno odbierają telefony, jak i odpisują na maile.
Infolinia ma przede wszystkim pomagać w sprawach związanych z naprawą urządzeń, zarówno w ramach gwarancji, jak i po jej upływie. Chodzi o umówienie się na naprawę sprzętu, sprawdzenie statusu swojego zlecenia lub składanie reklamacji.
Czytaj także: Specyfikacja Redmi Note 11 i Note 11 Pro w Sieci — średniaki wyraźnie ewoluują
Xiaomi informuje, że infolinia nie zajmuje się kwestiami związanymi ze sprzedażą urządzeń. Za ten aspekt działalności firmy w Polsce odpowiadają sklepy mistore.pl, mi-home.pl oraz mimarkt.pl.
źródło: informacja prasowa