Żabka jush

Żabka Jush – zakupy do domu w 15 minut. Startuje nowa aplikacja, ale dopiero się rozkręca

2 minuty czytania
Komentarze

21 października startuje Żabka Jush, czyli pilotażowy program usługi dostawy do domu. Firma w ten sposób chce zmienić to, jak postrzegany jest e-commerce, który w najbliższym czasie będzie stale rósł. Program z początku ograniczony będzie działał jedynie w Warszawie i nie we wszystkich jej dzielnicach, ale od czegoś trzeba zacząć.

Żabka Jush – dostawa do domu

Żabka jush

Nowa usługa to wynik pracy start-upu Lite e-Commerce i debiut aplikacji Żabka Jush odbędzie się tylko na urządzeniach z… iOS. Użytkownicy sprzętów z Androidem na pokładzie będą musieli poczekać na swoją wersję aplikacji do listopada. Program startuje w Warszawie (dzielnica Śródmieście, Stara Ochota, Wola i Ursynów) i zakłada, że docelowo od złożenia zamówienia do dostawy ma upłynąć maksymalnie 15 minut. Brzmi to ambitnie, więc można trzymać kciuki za powodzenie pomysłu.  Do wyboru w aplikacji ma być blisko 1300 produktów, które dostępne są w sieci sklepów Żabka.

Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans. W ramach start-upu Lite e-Commerce skupiamy się na rozwoju nowej usługi Żabka Jush, aby zagwarantować jak najwyższe standardy obsługi i maksymalną wygodę użytkowania. Zależy nam na dotarciu do klienta w szybkim czasie, aby otrzymał swoje zakupy właściwie „na już”.

Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Future.

Zobacz też: Wystartowała loteria InPostu – można wygrać nawet samochód elektryczny.

W Lite trzymamy się zasady, że każde z zaproponowanych przez nas rozwiązań jest przygotowywane z myślą o kliencie. To właśnie jego oczekiwania i wygoda są dla nas najważniejsze. Stąd pomysł na Jush, która pomoże konsumentom w sytuacji, kiedy wyjście po zakupy jest niemożliwe. Chcemy rozwijać aplikację w oparciu o feedback konsumentów. Ruszamy w Warszawie, gdzie uruchomimy pilotaż, w którym weźmie udział duża grupa osób, a ich opinia będzie miała dla nas największe znaczenie. Wraz z Grupą Żabka chcemy zaoferować im nową jakość na rynku.

Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Źródło: Żabka informacja prasowa

Motyw