Pocztowy24

Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku otrzymali wspólną bankowość online

1 minuta czytania
Komentarze

System bankowości cyfrowej Pocztowy24 zastępuje poprzednie rozwiązania. Od środy 20 października wszyscy klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku będą przekierowywani właśnie do niego. Proces migracji danych zostanie zakończony i obie grupy użytkowników będą korzystać z tego samego systemu i aplikacji mobilnej.

Pocztowy24 powstaje w wyniku fuzji marek

Pocztowy24

Proces połączenia marek Banku Pocztowego i EnveloBanku właśnie dobiega końca. Koniec z osobnymi systemami dla poszczególnych grup klientów — teraz cała oferta produktowa będzie dostępna pod jednym dachem.

Dostęp do serwisu Pocztowy24 jest możliwy już od pół roku, ale od 20 października użytkownicy będą do niego przekierowywani automatycznie. Logując się do nowego systemu, trzeba podać to samo hasło, co dotychczas w starej bankowości elektronicznej. Żeby korzystać z nowej wersji bankowości online na smartfonie, wystarczy pobrać aplikację Pocztowy. Oferuje ona m.in. Blika oraz kalendarz do planowania płatności. Wraz z migracją danych do nowego systemu bank prowadzi wymianę kart Visa na MasterCard.

Czytaj także: Autouzupełnianie Microsoft to funkcja, która ułatwi surfowanie w Internecie

W czasie trwającego ponad pół roku okresu przejściowego umożliwiliśmy naszym klientom detalicznym dostęp zarówno do starej jak i do nowej wersji bankowości internetowej.  Większość naszych klientów detalicznych korzysta już z nowej wersji serwisu, rezygnując ze starszego rozwiązania — mówi Marcin Ledworowski, członek zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu oraz IT. Jak dodaje, w najbliższym czasie bank planuje udostępnić nowe funkcjonalności, m.in. moje ID oraz karty wirtualne.

źródło: informacja prasowa

Motyw