blik płatności zbliżeniowe

Bank Millennium z płatnościami zbliżeniowymi BLIK dla Huawei Mobile Services

2 minuty czytania
Komentarze

Płatności zbliżeniowe BLIK trafiają do aplikacji Banku Millennium w Huawei Mobile Services. To jednocześnie pierwsza aplikacja bankowa dla użytkowników smartfonów Huawei bez usług Google, która na to pozwala. Można więc powiedzieć, że właśnie zrobiono bardzo duży krok w stronę tego, by przekonać niezdecydowanych użytkowników do korzystania ze smartfonów marki.

Bank Millennium – płatności zbliżeniowe BLIK dla Huawei Mobile Services

Bank Millennium BLIK zbliżeniowy

Zbliżeniowe płatności BLIK będą udostępniane stopniowo użytkownikom BLIKA. Oznacz to, że będą mogli skorzystać z niego posiadacze aplikacji Banku Millennium, którzy korzystają ze smartfonów Huawei z HMS na pokładzie. Płatności nie będą wymagać logowania do aplikacji bankowej, a jedynie odblokowania smartfona. Ten oczywiście musi być wyposażony z moduł NFC, by móc taką płatność przeprowadzić. Potem wystarczy przyłożyć sprzęt do terminalu płatniczego. Nie trzeba wpisywać kodu, podpinać karty czy nawet mieć połączenia z Internetem.

Płatności zbliżeniowe BLIK wprowadziliśmy jako pierwsi na rynku i stopniowo udostępniamy je klientom. Większość użytkowników smartfonów Huawei z naszą aplikacją może już korzystać z tego rozwiązania. Widzimy, jak dynamicznie zmieniają się przyzwyczajenia naszych klientów, którzy coraz częściej wybierają do płatności urządzenia mobilne, zamiast karty. Ten trend z pewnością będzie się jeszcze umacniał.

Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.

Zobacz też: Jak wygląda bezprzewodowe ładowanie Nintendo Switch?

Płatności zbliżeniowe BLIK to rozwiązanie przełomowe. Cieszymy się, że użytkownicy smartfonów Huawei będą mogli z niego skorzystać i to jako jedni z pierwszych w Polsce. Dodatkowo od teraz po raz pierwszy będą mogli w ogóle płacić zbliżeniowo telefonem. Jesteśmy przekonani, że szybko polubią to rozwiązanie i stanie się ono ich preferowaną formą płacenia w terminalach.

Marcin Waldowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

To przełomowy dla nas moment, ponieważ kwestia płatności smartfonem, dzięki BLIKOWI i jego współpracy z bankami, wchodzi na zupełnie nowy poziom. Wzajemne zaufanie pozwala nam dostarczać klientom jak najlepsze rozwiązania, a ich potrzeby stawiać zawsze w centrum naszych działań

Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

Źródło: Huawei informacja prasowa

Motyw