Czy oficjalne „hands-on” nowych urządzeń Samsunga mogą przekonać do ich kupna?

mm Adam Lulek Newsy 2015-08-20

samsung galaxy s6 edge+ plus oficjalnie jkasadsasdasddadskj

 
W zeszłym tygodniu Samsung zaprezentował swoje dwa flagowe urządzenia: Note 5 i S6 Edge Plus. Od tamtej chwili ruszył też marketing firmy związany z ich promocją. Przedsiębiorstwo niejednokrotnie pokazało, że dzięki odpowiedniej reklamie można osiągnąć sukces.
 
Pierwsze wideo prezentuje phableta z rysikiem i skupia się na ergonomii tyłu urządzenia. Chwalony jest również duży 5,7-calowy ekran. S-pen określany jest mianem najlepszego w historii. Filmy dotyczące Galaxy S6 Edge Plus również dotyczą designu. Nacisk kładzie się tu na pokazanie zakrzywionego ekranu, który jest największym atutem telefonu. Apps Edge i People Edge to funkcje, które powinny przykuć uwagę widza. Zobrazowane są również możliwości fotograficzne telefonu. Zaprezentowana ładowarka bezprzewodowa także kusi potencjalnego konsumenta.
 


 


 


 


 
Czy uważacie, że takie materiały mogą zachęcić do kupna produktów. Czy po obejrzeniu powyższych filmów, mając 4000 zł w portfelu, kupilibyście jeden ze smartfonów?
 
źródło: sammobile






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x