Czy oficjalne „hands-on” nowych urządzeń Samsunga mogą przekonać do ich kupna?

Newsy

samsung galaxy s6 edge+ plus oficjalnie jkasadsasdasddadskj

 
W zeszłym tygodniu Samsung zaprezentował swoje dwa flagowe urządzenia: Note 5 i S6 Edge Plus. Od tamtej chwili ruszył też marketing firmy związany z ich promocją. Przedsiębiorstwo niejednokrotnie pokazało, że dzięki odpowiedniej reklamie można osiągnąć sukces.
 
Pierwsze wideo prezentuje phableta z rysikiem i skupia się na ergonomii tyłu urządzenia. Chwalony jest również duży 5,7-calowy ekran. S-pen określany jest mianem najlepszego w historii. Filmy dotyczące Galaxy S6 Edge Plus również dotyczą designu. Nacisk kładzie się tu na pokazanie zakrzywionego ekranu, który jest największym atutem telefonu. Apps Edge i People Edge to funkcje, które powinny przykuć uwagę widza. Zobrazowane są również możliwości fotograficzne telefonu. Zaprezentowana ładowarka bezprzewodowa także kusi potencjalnego konsumenta.
 


 


 


 


 
Czy uważacie, że takie materiały mogą zachęcić do kupna produktów. Czy po obejrzeniu powyższych filmów, mając 4000 zł w portfelu, kupilibyście jeden ze smartfonów?
 
źródło: sammobile

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]





Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x