Czy oficjalne „hands-on” nowych urządzeń Samsunga mogą przekonać do ich kupna?

1 minuta czytania
Komentarze
samsung galaxy s6 edge+ plus oficjalnie jkasadsasdasddadskj

 
W zeszłym tygodniu Samsung zaprezentował swoje dwa flagowe urządzenia: Note 5 i S6 Edge Plus. Od tamtej chwili ruszył też marketing firmy związany z ich promocją. Przedsiębiorstwo niejednokrotnie pokazało, że dzięki odpowiedniej reklamie można osiągnąć sukces.
 
Pierwsze wideo prezentuje phableta z rysikiem i skupia się na ergonomii tyłu urządzenia. Chwalony jest również duży 5,7-calowy ekran. S-pen określany jest mianem najlepszego w historii. Filmy dotyczące Galaxy S6 Edge Plus również dotyczą designu. Nacisk kładzie się tu na pokazanie zakrzywionego ekranu, który jest największym atutem telefonu. Apps Edge i People Edge to funkcje, które powinny przykuć uwagę widza. Zobrazowane są również możliwości fotograficzne telefonu. Zaprezentowana ładowarka bezprzewodowa także kusi potencjalnego konsumenta.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=s61uCM5Xu78[/youtube]
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=T52C6NXbuwE[/youtube]
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1y8J4V8iLvQ[/youtube]
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yPC50uUW0_Q[/youtube]
 
Czy uważacie, że takie materiały mogą zachęcić do kupna produktów. Czy po obejrzeniu powyższych filmów, mając 4000 zł w portfelu, kupilibyście jeden ze smartfonów?
 
źródło: sammobile

Motyw