RTX DAY Media Expert

Gigantyczna kolejka po karty GeForce – noc na zimnie nie była straszna graczom

2 minuty czytania
Komentarze

Wczoraj odbyło się wydarzenie RTX DAY organizowane przez Media Expert. To spowodowało, że pod sklepem w Warszawie ustawiła się gigantyczna kolejka graczy. Wszystko dlatego, że sklep wprowadził do sprzedaży karty graficzne GeForce w cenach, które trudno gdziekolwiek teraz znaleźć. Podobnie zresztą, jak same karty.

RTX DAY w Media Expert – gigantyczna kolejka po karty graficzne

Bylibyście chętni do tego, by spędzić noc pod sklepem z elektroniką, by kupić kartę graficzną? Jeżeli nie, to pewnie nie było was z nocy w piątku na sobotę w Warszawie przy ulicy Łopuszańskiej, gdzie Media Expert urządziło RTX DAY. To wydarzenie, na którym można było kupić 400 kart z serii GeForce RTX w cenach, które były wyjątkowo zachęcające. Wśród nich 70 sztuk Gigabyte GeForce RTX 3060 Eagle OC 12G LHR (REV. 2.0) 12GB GDDR6 w cenie 1999 złotych lub 120 sztuk Asus GeForce RTX 3060 TI Dual Mini V2 LHR za 2339 złotych.

Firma postawiła jednak pewne warunki. Jedna osoba mogła kupić jedną kartę graficzną i oczywiście pojawić się w sklepie osobiście. Zakupu mogła dokonać tylko osoba fizyczna, więc jeżeli ktoś chciał kupić kartę „na firmę” to niestety takiej możliwości nie miał. Zainteresowanie było ogromne, co zresztą możecie zobaczyć na filmie, który przesłał do Media Expert jeden z fanów. Podobno ludzie zaczęli zbierać się przed sklepem około godziny 20.00 w piątek. Otwarcie nastąpiło w sobotę rano, a zainteresowanie było wręcz gigantyczne.

Zobacz też: Największa elektrownia wiatrowa na świecie jest jeszcze „większa”.

Niedobory kart graficznych odegrały tutaj ogromną rolę i widać, że gracze byli spragnieni takich wydarzeń, jak RTX DAY. Ma ich być więcej, a na stronie akcji można głosować na to, gdzie ma odbyć się jej kolejna edycja. Nie wątpimy w to, że ta również będzie ogromnym sukcesem. Z tego co nam wiadomo, wszystko przebiegło bez żadnych zakłóceń i spokojnie. Zapewne nie każdy, kto chciał kupić kartę wyszedł ze sklepu z jedną w ręku, bo widać, że ludzi było o wiele, wiele więcej, niż przygotowanych do sprzedaży produktów.

Źródło: Media Expert Facebook / YouTube

Motyw