Vivo Origin OS

Vivo głównym sponsorem polskich skoczków, znamy dalsze plany marki

1 minuta czytania
Komentarze

Vivo dziś świętuje rok obecności na polskim rynku. Wydarzenie to stało się także okazją do ogłoszenia współpracy z PZN.

Vivo sponsorem PZN

Dziś w Warszawie Vivo poinformowało o nawiązaniu współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim. Marka stała się w ten sposób głównym sponsorem polskich skoczków. Jednocześnie wszyscy członkowie polskiej kadry otrzymali smartfony Vivo. Apoloniusz Tajner poinformował przy okazji, że chciałby przedłużyć tę współpracę na kolejne lata.

Vivo stale się rozwija

Marka Vivo powstała w 2011 roku. Po wielu latach rozpoczęła ekspansję na rynek europejski. Marka ta zawitała w Polsce dokładnie rok temu. Wciągu tego roku Vivo pojawiło się w 10 europejskich państwach, w przyszłym roku dołączy do nich 13 kolejnych. Producent przejął 2,3% polskiego rynku, a jego smartfony są dostępne w 76% sklepów z elektroniką oraz u trzech operatorów. Vivo brało udział w najważniejszych imprezach sportowych, takich jak Euro 2020. Przedstawicieli marki potwierdził, że marka będzie także obecna na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2022 oraz Euro 2024.

Motyw