Xiaomi Civi w szczegółach prosto od producenta — tuż przed premierą!

2 minuty czytania
Komentarze

Xiaomi Civi to nowa marka, którą firma zdążyła już ogłosić i zapowiedź, ale oficjalna premiera jeszcze jest przed nami. Jak zaraz się przekonacie, nowy model ma zostać skierowany do kobiet. Niemniej nie oznacza to, że sprzęt nie będzie ciekawy w ogólnym odbiorze. Mimo wszystko przedpremierowe szczegóły ujawnione przez Xiaomi skupiają się właśnie na aspektach, które potencjalnie zainteresują właśnie płeć piękną.

Premiera Xiaomi Civi tuż za rogiem, a firma zdradza kluczowe rozwiązania

Na przekór zacznijmy od części technicznej, czyli Xiaomi Civi ma być duchowym następcą dla rodziny CC, która oficjalnie nie pojawiała się w Polsce. Jednak jej wariacje trafiały między innymi jako modele z serii Mi A z Android One. Podobny los raczej nie spotka nadchodzącego modelu, patrząc, że Google kompletnie porzuciło omawiany program. Civi zaoferuje Snapdragona 778G, 256 GB pamięci na pliki, 6,55-calowy wyświetlacz (FullHD, 120 Hz), aparaty 64 MPx z tyłu i 32 MPx z przodu oraz akumulator 4500 mAh z szybkim ładowaniem 55 W.

Naturalnie to design ma być kluczowy dla rodziny Civi. Cienka (6,98 mm) i lekka budowa (166 gramów) ma zachwycać kolorystyką i cienkimi ramkami (1,5 mm, 2,25 mm dolna). Do tego dochodzi mnóstwo filtrów w aparacie, które mają upiększać zdjęcia z naciskiem na selfie na czele z rekonstruowaniem rysów twarzy z dokładnością do jednego piksela. Nie mogło zabraknąć wzmianki o AI, które zostało przeszkolone tysiącami profesjonalnych retuszów. Co istotne, Xiaomi wyraźnie zaznacza przeznaczenie dla kobiet.

Zobacz też: Xiaomi uspokaja — nikt nie bawi się w cenzurę i nie trzeba wyrzucać telefonu.

Oficjalnie serię Xiaomi Civi mamy poznać już jutro, 27 września. Z racji, że będzie to chińska prezentacja, a poprzednikiem jest seria CC, to na tę chwilę nie jesteśmy w stanie potwierdzić, czy w ogóle ma szansę wyjrzeć ona poza Państwo Środka. Mimo wszystko ostatnio w Xiaomi wiele się zmieniło, więc bądźmy dobrej myśli. W końcu może marka dla kobiet znajdzie zainteresowanie także w Polsce?

Źródło: GSM Arena

Motyw