Jak Mobile Vikings w rok osiągnęło wzrost sprzedaży o 70 procent?

2 minuty czytania
Komentarze

Czy można w zaledwie rok osiągnąć gigantyczny wzrost sprzedaży? Okazuje się, że tak, a potwierdza to przypadek operatora Mobile Vikings. Tutaj w ciągu roku wzrost sprzedaży podskoczył o średnio 70 procent, a zasięgi marki o aż 300 procent. To wyniki, które są godne pozazdroszczenia, a udało się to zrobić operatorowi dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi.

Mobile Vikings z gigantycznym wzrostem

Mobile Vikings

By osiągnąć sukces i zamierzone wcześniej efekty, potrzeba czegoś więcej, niż tylko dobrego planu. Swoje działania trzeba monitorować i najlepiej od razu reagować na to, jak działa np. kampania reklamowa. Wie o tym Mobile Vikings, które skorzystało z narzędzia od SentiOne, które wykorzystuje algorytmy Sztucznej Inteligencji do monitoringu sieci oraz automatyzacji zadań. Z wykorzystaniem narzędzia w ciągu roku MobileVikings zaliczyło ogromne wzrosty – szczególnie w kwestii zasięgów w sieci. W samym 2021 roku na Facebooku pojawiło się 214 mln wypowiedzi publicznych, na Twitterze opublikowano ponad 103 mln postów, a na Instagramie 5 mln. Na blogach i forach dodano 34 mln wpisów. Sukces to wyniki ciężkiej pracy, ale także odpowiedniego reagowania na wydarzenia z sieci oraz dużego zaangażowania marki w cele społeczne. Operator „adoptował” nawet wilka z wrocławskiego ZOO czy sfinansował zakup testów na COVID dla wrocławskiego hospicjum.

Naszym głównym celem w 2020 r. było skupienie się na podniesieniu zasięgu. Dzięki wprowadzeniu nowej metody pracy oraz korzystaniu z narzędzi SentiOne mogliśmy dokładnie monitorować efekty naszych działań i na bieżąco modyfikować kolejne zaplanowane akcje. W rezultacie osiągnęliśmy stabilne wzrosty, a w obliczu takich wyników trudno ocenić współpracę z SentiOne inaczej, niż pozytywnie. Z chęcią będziemy ją kontynuować.

Magdalena Broj, Head of Communication w Mobile Vikings

Zobacz też: Zwiastun Matrix 4 już jest – oto, co czeka nas pod koniec roku w kinach.

W przypadku kampanii internetowych liczy się przede wszystkim nieustanna, bieżąca analiza wyników i błyskawiczne reagowanie. Dotychczas w 2021 r. na Facebooku pojawiło się 214 mln wypowiedzi publicznych tylko w języku polskim. Na Twitterze opublikowano ponad 103 mln postów, na Instagramie 5 mln, a na blogach i forach dodano 34 mln wpisów. Analizując te wypowiedzi, można poznać sugestie i zastrzeżenia Internautów, odnieść się do nich i ewentualnie uwzględnić je w działaniach, co przełoży się na wizerunek firmy przyjaznej i zwracającej uwagę na potrzeby konsumentów.

Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne

Źródło: Informacja prasowa

Motyw