Xiaomi Mi Band 6

Mi Band 6 hitem Xiaomi, ale Apple wciąż ma wiele do powiedzenia

2 minuty czytania
Komentarze

Statystyki sprzedaży to coś, co najczęściej wykorzystują producenci, aby pokazać swoją wartość na rynku. Xiaomi w ostatnich latach wyraźnie umacnia się niezależnie od analizowanego sektora, co w sumie nie powinno nikogo dziwić. Z racji, że już nawet na rynku smartfonów firma podszczypuje Apple i Samsunga, tak tym razem przyjrzyjmy się urządzeniom noszonym. Jak zapewne się domyślacie, tutaj także Xiaomi ma swoje trzy grosze do powiedzenia. Mimo wszystko konkurencja nie stoi z założonymi rękami.

Xiaomi Mi Band 6 sprawia, że Xiaomi utrzymuje się na pozycji lidera urządzeń noszonych

Patrząc na powyższe dane, które odpowiadają liczbie wszystkich urządzeń noszonych sprzedanych w drugim kwartale bieżącego i poprzedniego roku, Xiaomi ewidentnie nie może spać spokojnie. Apple zanotowało wyraźny przyrost i zbliżyło się na krok do Chińczyków. Niemniej to Samsung może pochwalić się największym skokiem, bo mówimy o niemalże dwukrotnym wzroście. Siłą rzeczy największy spadek zanotował Huawei.

Jednak jeśli spojrzymy na rynek samych smartwatchy, to… zauważymy, że wyniki Apple są identyczne. W końcu Amerykanie nie produkują opasek. Mimo wszystko w takim ułożeniu Xiaomi ponownie można docenić, ale za ogromny przyrost. Jednak składając obie powyższe tabelki, zauważymy, że to opaski stanowią główną siłę Chińczyków.

Zobacz też: Laptop ze składanym, elastycznym ekranem od Samsunga — to w końcu musiało się wydarzyć.

To wszystko przekłada się na świetną markę serii Mi Band. Niemniej podsumowanie kolejnego kwartału może być równie ciekawe. Z racji, że nie oczekujemy żadnych nowości od Xiaomi, a jesteśmy po świetnej premierze Samsunga (Galaxy Watch4) i czekamy na kolejne nowości od Apple, to rozstawienie w tabelkach może jeszcze się zmienić.

Źródło: Phone Arena, Canalys

Motyw