Samsung Sokół Maffashion

Sokół i Maffashion przekonują, że Samsung Galaxy Z Fold3 ma sens

2 minuty czytania
Komentarze

Premiera Samsung Galaxy Z Fold3 5G oraz Galaxy Z Flip3 5G odbyła się jakiś czas temu. Teraz więc przyszła pora na akcję promocyjną, gdzie ponownie ujrzymy Wojtka Sokoła oraz Maffashion. Tym razem ambasadorzy marki mają przed sobą trudne zadanie, ponieważ muszą do nowych sprzętów przekonać kogoś, kto czuje się nieprzekonywalny.

Sokół i Maffashion promują Samsung Galaxy Z Fold3 5G

Samsung zmienił w ostatnich latach trochę swój schemat wypuszczania smartfonów, a wszystko przez urządzenia ze składanym ekranem. Na początku roku dostajemy więc klasyczne flagowce, a w jego połowie zamiast serii Note, pojawiły się Foldy. Nie każdemu taka zmiana może się podobać, a wiele osób jest zupełnie nieprzekonanych do nowego rodzaju telefonu. Dlatego też Samsung wystartował z ciekawą kampanią „Otwórz swój świat”. Jak możecie zobaczyć na zamieszczonym poniżej filmie, ambasadorzy marki mocno zachęcają do tego, by dać Foldom szansę. Oczywiście przedstawione są tam tylko niektóre z funkcji, które mogą być dla użytkowników pożyteczne.

Foldy to zupełnie nowe rozdanie. Kwestionowanie zastanego porządku, czyli coś, co już wszyscy robiliśmy przechodząc z telefonów komórkowych na smartfony, może przynieść nieoczekiwane efekty i korzyści a z pewnością nowe przyzwyczajenia. Ci, którzy zdecydowali się na zmianę nie wyobrażają sobie powrotu do tego, co było. O tym właśnie jest najnowsza kampania z udziałem Maffashion i Wojtka Sokoła.

Magda Sielachowicz – Nowakowska, Head of Marketing – Samsung Electronics Polska.

Zobacz też: Co nowego dziś na Netflix?

Czy taka kampania reklamowa przekona nieprzekonanych do tego, by dać szansę Galaxy Z Fold3 5G lub Galaxy Z Flip3 5G? Trudno powiedzieć, ponieważ dalej mówimy o dość drogich sprzętach. To jednak już kolejna ich generacja, więc Samsung musi wiedzieć, co robi. Czujecie się przekonani do składanych smartfonów?

Źródło: Samsung informacja prasowa

Motyw