Hisense Partnerem Paris Saint-Germain

Hisense partnerem Paris Saint-Germain i z nowym wyróżnieniem dla swojego telewizora 4K

4 minuty czytania
Komentarze

Hisense poinformowało właśnie o dwóch ciekawych rzeczach, które związane są z marką. Pierwszą z nich jest ogłoszenie współpracy z Paris Saint-Germain, a raczej o jej przedłużeniu po udanym sezonie piłkarskiej drużyny. Druga z informacji jest już związana bezpośrednio z produktem firmy, czyli jednym z telewizorów. Otóż model Hisense 65” U8GQ 4K ULED TV otrzymał ciekawe wyróżnienie, które ma potwierdzać jego klasę.

Hisense partnerem Paris Saint-Germain

Wiele firm związanych z nowymi technologiami chętnie partneruje drużynom sportowym. To z jednej strony chęć wsparcia dla ulubionego sportu, a z drugiej możliwość większego dotarcia do potencjalnych klientów. Nie inaczej jest w przypadku Hisense, które przedłużyło współprace z Paris Saint-Germain. Wcześniej marka, która u nas dopiero zaczyna się rozwijać, prowadziła różnego rodzaju kampanie reklamowe. Jedna z nich („Szczegóły robią różnicę”) miała spotkać się z ogromnym zaangażowaniem fanów w kanałach społecznościowych. W kampanii brali udział m.in. tacy zawodnicy jak Neymar, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera czy Presnel Kimpembe. Jasne więc stało się, że współpraca będzie dalej kontynuowana. Ta przyniosła od sierpnia 2020 roku do maja 2021 roku wzrost przychodów firmy o 101 procent (rynek francuski), a także większą świadomość marki.

Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem drugiego sezonu naszej współpracy. Paris Saint-Germain to jeden z największych i najszybciej rozwijających się klubów piłkarskich na świecie. Mamy nadzieję, że sukcesy osiągnięte w pierwszym sezonie będą kontynuowane, a kibice będą cieszyć się z oglądania meczów w najwyższej możliwej jakości obrazu telewizorów Hisense. Podpisanie nowych kontraktów z najlepszymi zawodnikami na świecie sprawia, że kolejny sezon będzie jeszcze bardziej ekscytujący.

Candy Pang, Global General Marketing Manager w Hisense.

Zobacz też: Allegro z nową metodą logowania.

Obserwowanie partnerstwa Hisense i Paris Saint-Germain w pierwszym roku współpracy było fantastyczne. Kampanie marketingowe Hisense z udziałem gwiazd PSG, w tym kampania „Szczegóły robią różnicę”, pozwoliły nam przedstawić produkty Hisense w innowacyjny sposób. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć jak nasz partnerstwo rozwinie się w kolejnym sezonie.

Marc Armstrong, Chief Partnerships Officer w Paris Saint-Germain.

Hisense 65” U8GQ 4K ULED TV z wyróżnieniem EISA

Hisense U8GQ ULED 4K TV

Hisense ma także powody do zadowolenie ponieważ ich telewizor U8GQ 4K ULED TV został doceniony przez Expert Imaging and Sound Association i otrzymał wyróżnienie EISA Family TV 2021-2022. Doceniono stosunek jakości do ceny, a tym samym uznano produkt za jeden z najlepszych, jeżeli chodzi o rozwiązania dla całej rodziny. Na urządzeniu znajdziemy najpotrzebniejsze aplikacje (np. Netflix, a nawet CDA.pl), a do tego korzysta z technologii Quantum Dot Colour czy Dolby Atmos Sound. 65-calowy wyświetlacz oferuje m.in. HDR10+ czy odświeżenia 120 Hz.

Jesteśmy dumni, że kolejna generacja telewizora ULED U8 została nagrodzona i zyskała zaufanie wśród jury EISA, które kieruje się wysokim poziom kryteriów technologicznych. Ideą marki jest dostarczanie najlepszych produktów na rynek i model Hisense 65U8GQ jest tego przykładem. Telewizor zapewnia bardzo dobrą jakość obrazu oraz – co nie jest standardem w każdym telewizorze – również dźwięku dzięki wielokanałowemu systemowi nagłośnienia. Jesteśmy pewni, że model ten znajdzie uznanie wśród szerokiego grona nabywców.

Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Poland.

Hisense zawsze koncentruje się na najnowszych trendach technologicznych, które mogą znacząco poprawić jakość codziennego życia. Naszym głównym celem jest dostarczanie klientom starannie zaprojektowanych rozwiązań smart-home w przystępnej cenie. Jesteśmy niezwykle dumni i zaszczyceni, że EISA, stowarzyszenie, które zrzesza czołowych ekspertów w naszej branży, doceniło nasze wysiłki i przyznało nam specjalną nagrodę w kategorii ”Najlepszy telewizor rodzinny”. Przyznana nagroda to wyraz uznania i zaufania. Czujemy odpowiedzialność, aby nie ustawać w dążeniu do perfekcji. Dołożymy wszelkich starań, aby nadal zachwycać naszych klientów produktami, które pozwalają im cieszyć się każdą chwilą.

Alenka Potočnik Anžič, Marketing Director, Hisense Europe.

Źródło: Hisense informacja prasowa

Motyw