Igrzyska Olimpijskie najpopularniejsze w internecie

Ten temat zdominował polski internet — lody Ekipy i polityka daleko w tyle

2 minuty czytania
Komentarze

Wiemy już, jaki temat szczególnie zainteresował internautów w lipcu. Najpopularniejsze w polskim internecie były Igrzyska Olimpijskie. Miały one zdecydowanie większy zasięg niż inne hasła absorbujące uwagę przeglądających sieć.

Igrzyska Olimpijskie najpopularniejsze w internecie

Wypowiedzi Polaków na temat Igrzysk Olimpijskich odnotowały w lipcu w sieci ponad miliard wyświetleń. Tak wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę SentiOne zajmującą się monitorowaniem internetu. Najwięcej pozytywnych emocji wśród internautów wzbudziły następujące wydarzenia:

  1. Złoty medal mieszanej sztafety 4 x 400 m
  2. Srebrny medal kobiecej sztafety 4 x 400 m
  3. Złoty medal chodziarza Dawida Tomali

Dwa wydarzenia wzbudziły z kolei szczególnie negatywne emocje wśród internautów. Pierwszym był błąd proceduralny Polskiego Związku Pływackiego, przez który polscy zawodnicy ostatecznie nie mogli wystartować na Igrzyskach. Drugim takim wydarzeniem była przegrana polskich siatkarzy w ćwierćfinałowym meczu z Francją. Co jednak ciekawe, największy wzrost wzmianek na temat Igrzysk przypadł pod ich koniec, w okolice 3 sierpnia. Największe zaangażowanie internautów wzbudziło m.in. to, że w czasie ceremonii nagradzania zwycięzców w sztafecie mieszanej 4 × 400 m na podium stanął tylko skład finałowy.

O tym, jak bardzo Igrzyska Olimpijskie były popularne wśród polskich internautów, najlepiej świadczy porównanie ich z innymi tematami budzącymi emocje. Ponad trzykrotnie mniejszym zainteresowaniem cieszył się kontrowersyjny program polityczny rządu — tzw. Polski Ład. Z kolei słynne lody Ekipy w szczycie swojej popularności były ponad sześciokrotnie mniej popularne w sieci, niż Igrzyska Olimpijskie w lipcu.

Czytaj także: Nowa oferta internetu stacjonarnego w Play — główną zaletą ma być cena

Nasz system analizuje każdą wzmiankę, portal i autora znalezione w Internecie i nadaje mu ocenę od 1 do 10 w oparciu o dwie kwestie – jakie jest prawdopodobieństwo, że wzmianka zostanie zauważona, oraz to, ile razy była czytana lub udostępniana — mówi Agnieszka
Uba
, Head of Product Marketing z SentiOne.

źródło: informacja prasowa

Motyw