Orange

Orange zyskuje klientów – wyniki firmy za drugi kwartał są świetne

2 minuty czytania
Komentarze

Wyniki Orange za drugi kwartał pokazują, że obrana przez firmę strategia okazała się trafna. Firma nie tylko sporo zarobiła, ale także ma teraz więcej klientów, którzy korzystają z jej usług. I mowa tutaj o wszystkich kluczowych dla Orange usługach, gdzie pojawiło się wielu nowych użytkowników. Jak więc wyglądają wyniki Orange za poprzedni kwartał 2021 roku?

Wyniki Orange – napływ nowych klientów

Orange wyniki 2Q 2021

To był bardzo udany kwartał dla Orange, a przychody firmy wzrosły o 4,5% w porównaniu z tym samym okresem rok temu. Coraz więcej osób wybiera Orange, jeżeli chodzi o usługi abonamentowe. Ze światłowodu Orange korzysta teraz 827 tysięcy użytkowników, co jest wynikiem o 36% lepszym, niż przed rokiem. Drugi kwartał tego roku przyniósł aż 48 tysięcy nowych użytkowników światłowodu, co robi spore wrażenie. Orange chwali się także tym, że zasięg ich sieci światłowodowej obejmuje już ponad 5,4 miliona gospodarstw domowych. To więcej o ponad 200 tysięcy w zestawieniu z pierwszym kwartałem tego roku.

Drugi kwartał to przede wszystkim bardzo dobre wyniki finansowe, które są efektem zarówno rosnącej liczby klientów naszych usług, jak i konsekwentnej realizacji naszej filozofii „więcej za więcej” w relacji z klientami. Był to też czas luzowania ograniczeń związanych z pandemią i otwierania się kolejnych branż, które przez wiele miesięcy były niedostępne. Widzimy, że klienci w naturalny sposób koncentrowali swoją uwagę właśnie na takich usługach, co przełożyło się na mniejszy ruch na rynku telekomunikacyjnym. Po zakończeniu sezonu wakacyjnego, na jesieni, spodziewamy się powrotu ożywienia na naszym rynku. Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji całorocznych celów. Skupiamy się teraz na realizacji ogłoszonej niedawno strategii .Grow, by rosnąć szybciej, ale też w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. Wykonaliśmy już na tej drodze pierwsze kroki, uruchamiając pierwsze farmy wiatrowe, które pozwoliły Orange Flex stać się pierwszą w Polsce neutralną klimatycznie usługą telekomunikacyjną. Wierzymy, że tak będzie wyglądać przyszłość rynku.

Julien Ducarroz, prezes Orange Polska

Zobacz też: Żegnamy Cyfrowy Polsat i Iplę – co pojawi się na ich miejscu?

Jeżeli chodzi o klientów usług abonamentowych  (mobile) to do Orange przybyło 83 tys. nowych użytkowników. Także więcej pojawiło się korzystających z oferty pre-paid. Orange zaliczyło pierwszy wzrost od bardzo dawna w tym segmencie, a od kwietnia do czerwca pojawiło się 72 tys. nowych klientów. Łącznie na koniec tego kwartału korzystających z oferty pre-paid było 4,86 mln.

Źródło: Orange – biuro prasowe

Motyw