CLuVR8NXAAAMScv

 

Mała firma, jeszcze nieco ponad rok temu niewielu o niej słyszało, dzisiaj może uważać się za jedną z najpopularniejszych – z pewnością w Internecie. Niestety, ale nie wszyscy mogą od razu zacząć produkować nieograniczoną ilość urządzeń i to z pewnością negatywnie odbija się na ocenie tego producenta.

 

Oczywiście mowa o tytułowym OnePlus. Chińska firma właśnie na Twitterze pochwaliła się  przekroczeniem kolejnej bariery. Tym razem przekroczono dwa miliony zamówień na zaproszenia, aby kupić najnowszy smartfon Chińczyków w postaci 1+2. Taki wynik osiągnięto teoretycznie w tydzień od prezentacji, ale pamiętajmy, że sama akcja marketingowa z zaproszeniami wystartowała nieco wcześniej. Mimo wszystko to wciąż świetny wynik, ale… Właśnie. Ile z tych zaproszeń zostanie wykorzystanych? Dużo osób składa po kilka próśb o możliwość kupna OnePlus Two. To pierwszy punkt warty zauważenia, drugi dotyczy faktycznej sprzedaży. Zainteresowani, którzy dostaną już zaproszenie niekoniecznie muszą je wykorzystać. Tym samym osobiście jestem ciekawy ile rzeczywiście Chińczycy sprzedadzą urządzeń.

 

Jednak na te statystyki należy jeszcze trochę poczekać, gdyż OnePlus musi wyrobić się z produkcją i to ewidentnie – z tego, co możemy zauważyć to przede wszystkim na tym tracą Chińczycy, a więc ograniczenia. Uważacie ten sukces za zasłużony? Czy jednak Chińczycy w tym roku zawiedli?

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Łukasz Pająk

Wieczny student informatyki, ale już magister inżynier, niedoszły żołnierz, pasjonat mobilnych technologii, motoryzacji i broni, jeden z nielicznych fanów polskiej koszykówki.