Agenci ubezpieczeniowi będą mieli łatwiej – SONDA to ułatwi

2 minuty czytania
Komentarze

BIK Serwis pochwaliło się tym, że uruchomiło właśnie system SONDA. Ten ma być przełomowym rozwiązaniem dla osób pracujących w ubezpieczeniach. Już teraz z nowego systemu korzysta ponad 500 agentów ubezpieczeniowych w całej Polsce, a będzie ich zapewne jeszcze więcej. Na czym polega rewolucyjność systemu?

System SONDA dla agentów ubezpieczeniowych

Prace nad systemem SONDA trwały przez kilka miesięcy. System stworzony został do tego, by porównywać zakresów dostępnych na rynku produktów ubezpieczeniowych i dopasowania oferty do indywidualnego zapotrzebowania klienta. Innymi słowy, to porównywarka, która ma ułatwić życie agentom ubezpieczeniowym tak, by ci mogli więcej czasu poświęcić na budowanie relacji z klientem oraz dopasowanie dla niego odpowiedniej oferty.

Wspieranie Agentów intuicyjnymi, przemyślanymi rozwiązaniami digitalowymi pozwoli zarówno skuteczniej pozyskiwać nowych Klientów, jak i lojalizować aktualnych, dzięki najwyższej na rynku jakości obsługi. Synergia pomiędzy wiedzą Agentów a najnowszymi technologiami wzmocni pozycję naszej sieci.

Michał Daniluk, członek zarządu grupy BIK Serwis

Zobacz też: Play z nową ofertą na abonament – jest trochę taniej.

Narzędzia takie jak SONDA wkrótce spopularyzują się i będą ułatwiać konsumentom wybór dostępnych na rynku ubezpieczeń. Mamy atut bycia pierwszymi, którzy wprowadzają na Polski rynek takie rozwiązanie. Błyskawiczne porównanie ofert w systemie jest możliwe nie tylko w kontekście ceny ale również pod względem zakresu świadczeń. Warto jednak podkreślić, że wybór ubezpieczenia przy wsparciu Agenta ubezpieczeniowego będzie zawsze bardziej odpowiadał faktycznym potrzebom klienta. Ponieważ Agenci będą teraz mogli szybciej i trafniej dopasowywać oferty do indywidualnych potrzeb mamy do czynienia z sytuacją typu win-win.

Małgorzata Adamczyk, członkini zarządu BIK Serwis.

Źródło: Informacja prasowa

Motyw