Mobilny serwis Samsunga

Prawie jak zamawianie pizzy – mobilny serwis Samsunga podjedzie pod same drzwi

2 minuty czytania
Komentarze

Mobilny serwis Samsunga to nowa oferta producenta, która na razie skierowana jest do mieszkańców Warszawy. Jak sama jej nazwa wskazuje, pozwoli ona na naprawę urządzenia bez konieczności odsyłania go producentowi. Wystarczy umówić się z konsultantem Samsunga, a technicy podjadą pod nasz dom i dokonają naprawy.

Mobilny serwis Samsunga

Mobilny serwis Samsunga
Fot. Samsung

Telefony i tablety mogą się zepsuć i nie ma w tym nic dziwnego. Czasem zdarza się tak z naszej winy, a czasem po prostu mamy pecha. Wizyta w serwisie nigdy nie należy do przyjemności, a dodatkowo może zabierać sporo czasu. Niektóre firmy korzystają z oferty door-to-door, czyli odbierają od nas sprzęt do naprawy, a później go nam dostarczają. I nowa usługa Samsunga działać ma podobnie, ale z tą różnicą, że cały czas mamy nasz sprzęt w zasięgu wzroku.

Mobilny serwis Samsunga to bowiem odpowiednio wyposażony samochód z technikami firmy, którzy sprzęt mają naprawiać na miejscu. Oczywiście tutaj może to wyglądać różnie, bo czasem nie da się wszystkiego naprawiać, ale nie mówimy tutaj o ekstremalnych przypadkach. Czy to bezpłatna usługa? Niestety nie, ponieważ za skorzystanie z mobilnego serwisu Samsunga przyjdzie nam zapłacić 100 złotych. Jeżeli będziemy chcieli przenieść dane na inne urządzenie, także możemy spodziewać się dodatkowej opłaty. Jak zamówić taki serwis do siebie? Po pierwsze trzeba mieszkać na terenie Warszawy, a po drugie skontaktować się z infolinią Samsunga. To drugie można zrobić dzwoniąc na infolinię lub kontaktując się przez czat.

Zobacz też: Uciekamy z Play do konkurencji – operator traci klientów.

Po umówieniu wizyty, dostajemy jeszcze potwierdzenie i można czekać na przyjazd techników. Tablety i smartfony mają być naprawiane do 2 godzin, a serwis ma przyjmować urządzenia Galaxy nawet po tym, jak skończyła im się gwarancja. Na stronie mobilnego serwisu Samsunga umieszczono także informację, co należy zrobić przed przyjazdem techników. Trzeba zrobić kopie zapasową danych, usunąć hasła, kartę SIM i pamięci oraz zdjąć etui. Do tego należy przygotować dowód zakupu. I co sądzicie o takiej opcji naprawy?

Źródło: Samsung

Motyw