Istniej już możliwość przedłużenia terminu odbioru paczki w paczkomacie, ale InPost wprowadza zmiany w regulaminie. Będzie trochę gorzej, niż dotychczas, ale dla osób korzystających z aplikacji mobilnej za to trochę wygodniej. Nowy regulamin wchodzi w życie 15 lipca tego roku i przynosi zmianę, która niekoniecznie ucieszy korzystających z usługi.
Przedłużenie czasu odbioru paczki w paczkomacie InPost – aplikacja mobilna
Czasem zdarza się tak, że 48 godziny to zbyt krótko, by odebrać paczkę z paczkomatu InPost. Do tej pory można było ten czas odbioru wydłużyć o kolejne 48 godziny, wysyłając SMS-a Premium. Ten kosztował 11,07 złotych brutto, ale zdarzało się tak, że taka opcja nie zawsze działała tak, jak powinna. Zresztą SMS-a należało wysłać minimum 12 godzin przed upływem terminu wyjęcia paczki z paczkomatu. Dodatkowo nie można go było wysyłać, przebywając za granicą, więc nie dziwne, że InPost zdecydował się na wprowadzenie zmian.
Teraz przedłużenie czasu odbioru paczki w paczkomacie InPost będzie odbywało się z poziomu aplikacji mobilnej (Android i iOS). Koszty takiego przedłużenie ponosi odbiorca paczki, a wynoszą one 6,50 złotych netto (7,99 złotych brutto). Cena za przedłużenie czasu pobytu paczki nie jest uzależniona od wielkości przesyłki. Takie przedłużenie pozwala na 24 dodatkowe godziny spokoju, że nasza paczka czekała będzie w paczkomacie. InPost w związku z wprowadzeniem funkcji w aplikacji mobilnej, wyłączy możliwość wysyłania SMS-ów na to pozwalających.
Zobacz też: Aktualizacja z PS4 do PS5 za 10 dolarów – gracze nie są zadowoleni.
Użytkownicy aplikacji mobilnej dostaną więc proste narzędzie do wydłużania czasu pobytu paczki w paczkomacie. Jest jednak trochę drożej, niż w przypadku SMS-ów, bo tutaj płacimy za 24, a nie 48 godzin. Jednak będzie o wiele wygodniej i będzie się miało pewność, że usługa zostanie zrealizowana. Nowy regulamin InPost wchodzi w życie 15 lipca tego roku.
Źródło: InPost