OnePlus sprzedał ponad 1,5 miliona egzemplarzy modelu One

1 minuta czytania
Komentarze
opo-06-unsleeved

OnePlus One jest urządzeniem, wobec którego nie można przejść obojętnie. Bardzo dobra specyfikacja techniczna, stosunkowo niska cena oraz oprogramowanie Cyanogen OS sprawiły, że produkt chińskiej firmy znalazł ponad 1,5 miliona nabywców. Projekt, któremu kilka lat nie wróżono przyszłości, pokazał, że przy dobrej strategii oraz mądrym zarządzaniu można wnieść się na szczyt.

Startup OnePlus został stworzony w 2013 roku przez byłych pracowników Oppo – Pete’a Lau oraz Carla Pei. OnePlus niemal z miejsca stał się bardzo prężnie rozwijającą się firmą. Na chwilę obecną zatrudnia ponad 900 pracowników w kilkunastu państwach. Produkty z logiem firmy można nabyć w 35 krajach. Polska znalazła się na tej liście w tym roku. Firma posiada swoje oddziały w Bangalore oraz Singapurze. Kwestią czasu jest ekspansja na rynek amerykański oraz rozwój sieci w Europie.

W poniższym wywiadzie 25-letni Carl Pei opowiada o swojej karierze, wyzwaniach firmy oraz życiu osobistym. Z wywiadu dowiadujemy się również kilku szczegółów na temat nadchodzącego OnePlus 2.

OnePlus planuje sprzedać od 3 do 5 milionów urządzeń do końca roku. Jest to cel bardzo ambitny, gdyż w pierwszej połowie roku firma sprzedała pół miliona modeli One. OnePlus 2, którego premiera zaplanowana jest na najbliższy poniedziałek, ma wnieść firmę na wyższy poziom.

Smartfon ma być wyposażony w procesor Qualcomm Snapdragon 810, 4 GB pamięci operacyjnej RAM, łącze USB Type-C oraz czytnik linii papilarnych. OnePlus 2 jest jednak owiany tajemnicą, a jego dokładna specyfikacja techniczna jest ściśle chroniona przez firmę mieszczącą się w chińskim Shenzhen.

Źródło: Android Authority

Motyw