Angry Birde 2 AppGallery Huawei

Angry Birds 2 trafia do AppGallery i od razu z bonusami dla graczy

2 minuty czytania
Komentarze

Angry Birds 2 trafia do AppGallery, czyli autorskiego sklepu Huawei. Posiadacze urządzeń od producenta, ale nie tylko oni, mogą już pobierać produkcję. Zapewne każdy kiedyś choć raz spróbował swoich sił w walce z podstępnymi świniami, a teraz jest okazja na to, by pobrać produkcję ze sklepu Huawei. I producent od razu zdecydował się na akcję promocyjną związaną z tytułem.

Angry Birds 2 w Huawei AppGallery

Angry Birds 2 Huawei AppGallery

Dobra wiadomość jest taka, że aplikacja Angry Birds 2 została nie tylko wprowadzona do AppGallery, ale również zintegrowana z HMS Core. Oznacza to, że produkcja od Rivio dostępna jest praktycznie dla wszystkich. Tych, którzy posiadają urządzenia z Google Mobile Services, ale także tych z Huawei Mobile Services na pokładzie. Do tej pory tytuł od Rivio ściągnęło na całym świecie ponad 4,5 miliarda razy, więc mówimy o prawdziwym hicie.

Jesteśmy podekscytowani, że Angry Birds 2, dzięki partnerstwu z AppGallery, jest już dostępna dla milionów użytkowników urządzeń mobilnych. Misją Rovio jest dostarczanie radości graczom na całym świecie, dlatego zawsze cieszymy się, kiedy ta radość dociera do nowych odbiorców.

Miikka Lindgren, Wiceprezes ds. Rozwoju Biznesu w Rovio.

Zobacz też: Netflix z funkcją pobierania na smartfony, która ma w końcu sens.

Jeżeli więc ktoś jest fanem marki i korzysta aktywnie z AppGallery, powinien zainteresować się tytułem. Szczególnie, że użytkownicy z państw europejskich, którzy zdecydują się pobrać aplikację ze sklepu Huawei, mogą liczyć na bonusy. W dniach od 1 do 14 lipca będzie można skorzystać ze specjalnej oferty i uzyskać zwrot pieniędzy wydanych na zakupy w grze. Można liczyć na zwrot  50% wartości pierwszej transakcji i 20% wartości kolejnych transakcji. Niedługo będzie można także pobrać specjalny motyw Angry Birds 2 i spersonalizować telefon za pomocą usługi Huawei Motywy. Pojawią się także specjalne tarcze na smartwatche producenta, czyli akcja promocyjna „na bogato”.

Źródło: Huawei informacja prasowa

Motyw