Super Sprzedawcy na Allegro muszą wypełniać konkretne obowiązki, by móc cieszyć się swoim statusem. Administracja popularnej platformy sprzedażowej poinformowała o nowych kryteriach, które wkrótce zaczną obowiązywać. Sprzedający będą musieli zwracać większą uwagę na szybkość udzielania odpowiedzi kupującym.

Super Sprzedawcy otrzymują od Allegro nowe obowiązki

Allegro obowiązki Super Sprzedawcy

Przedsiębiorcy, którzy poważnie myślą o biznesie prowadzonym za pośrednictwem Allegro, zazwyczaj starają się uzyskać status Super Sprzedawcy. Sprawia on, że oferty są lepiej pozycjonowane, a klienci chętniej wybierają towary od takiego sprzedającego, niż od innych. Odznaka Super Sprzedawcy budzi pewne zaufanie.

Żeby cieszyć się statusem Super Sprzedawcy, trzeba jednak spełniać określone warunki. Chodzi m.in. o realizowanie min. 20 zamówień w ciągu 30 dni, otrzymanie 100 ocen rocznie i posiadanie średniej z ocen z ostatnich 30 dni na poziomie minimum 4,950. Allegro poinformowało, że od 1 lipca wprowadza dwa dodatkowe kryteria.

Super Sprzedawca będzie musiał:

  • udzielać 99% odpowiedzi na wiadomości klientów w ciągu 24 godzin
  • udzielać 99% odpowiedzi w dyskusjach w ciągu 24 godzin

Allegro zamierza liczyć czas na odpowiedź od momentu, w którym klient zada pytanie lub rozpocznie dyskusję.

Czytaj także: Wygląd Mobvoi TicWatch E3 – nowy Snapdragon i Wear OS od Google

Będziemy brać pod uwagę wiadomości i Dyskusje z ostatnich 30 dni. Czasu odpowiedzi dla obu warunków nie będziemy liczyć w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy – doprecyzowuje administracja platformy.

źródło: Allegro

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.