Dziś poznaliśmy nowe logotypy operatora Plus oraz telewizji Polsat. Oba podmioty są ze sobą powiązane, co jest teraz lepiej widoczne, niż dotychczas. Czcionki i symbole użyte w obu znakach są bardzo podobne, a w komunikacji stosowanej przez marki pojawia się nazwa Grupa Polsat Plus.
Plus i Polsat – tak wyglądają nowe logotypy
Plus oferuje usługi telekomunikacyjne, a Polsat dostarcza treści TV. Zygmunt Solorz, właściciel Cyfrowego Polsatu podkreśla jednak, że prawdziwy potencjał realizuje grupa, którą tworzą oba podmioty. Rozpoczynamy nowy rozdział w historii Grupy – przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu – mówi Zygmunt Solorz.
Nowe logotypy mają być przejrzyste i łatwe w odbiorze. Zielony kolor symbolizuje innowację, rozwój, troskę o środowisko oraz lepsze życie. Żółta barwa oznacza energię, radość i optymizm płynące ze słońca. Przypomnijmy – słońce to symbol od dawna używany przez Polsat. Zarówno Plus, jak i Polsat dzięki nowym logotypom mają zachować swój indywidualny charakter, ale jednocześnie kojarzyć się z grupą, której są częścią. Skoro przy grupie jesteśmy, to ma ona nową nazwę: Grupa Polsat Plus. Podkreśla ona zależność i współdziałanie obu marek.
Czytaj także: Starlink na niebie – Internet od Muska trafi do samolotów pasażerskich
Prezentacja nowych logotypów nie oznacza, że od razu je zobaczymy, włączając telewizor lub wchodząc na stronę internetową operatora. Polsat i Plus chcą wprowadzać zmiany w sposób ewolucyjny, rozłożony na kilka etapów w czasie.
źródło: informacja prasowa