samsung nowe tablety

Samsung uruchomił Serwis 2.0 w Polsce – lepsze wsparcie dla użytkowników

1 minuta czytania
Komentarze

Samsung poinformował o uruchomieniu w Polsce standardu Serwis 2.0. To pakiet usług serwisowych, dzięki któremu użytkownik sprzętu koreańskiego producenta łatwiej otrzyma pomoc np. w przypadku awarii urządzenia. Znamy konkrety.

Co standard Serwis 2.0 firmy Samsung oznacza w praktyce?

Samsung Serwis 2.0

Serwis 2.0 ma być unikalną w skali naszego kraju ofertą usług serwisowych. Przyjrzyjmy się mu nieco bliżej.

Serwis 2.0 zawiera:

  • Możliwość zlecenia naprawy smartfona lub tabletu przez internet. Na stronie Samsunga wybieramy sposób wysyłki sprzętu oraz opłacamy usługę. Po zakończeniu naprawy kurier dostarczy nam sprawne urządzenie.
  • Przy wymianie wyświetlacza w modelach Galaxy z serii S, Note, a także Fold, serwis Samsunga wymieni baterię bez dodatkowych opłat. Nie dotyczy to jedynie modeli oznaczonych jako SM-G930, G920.
  • Możliwość naprawy urządzenia w godzinę w centrach Samsung Plaza.
  • Całodobowa infolinia z możliwością rozmów wideo.

Autoryzowane Centra Serwisowe Samsunga poszerzyły swoje oferty. W punktach Samsung Premium Service Plaza w Warszawie (ul. Grójecka 5), Poznaniu (ul. 27 grudnia 11/19), a także w Katowicach (CH Galeria Katowicka) jest dostępna usługa graweru.

Czytaj także: Składany Samsung na filmie – takie OLED-y mogą dużo zmienić na rynku

Zauważyliśmy, że klienci bardzo lubią personalizować swoje urządzenia dlatego w naszych wybranych punktach oferujemy usługę laserowego grawerunku – mówi Jarosław Orski, dyrektor działu Customer Care w Samsung Electronics Polska.

źródło: informacja prasowa

Motyw