Samsung poinformował o uruchomieniu w Polsce standardu Serwis 2.0. To pakiet usług serwisowych, dzięki któremu użytkownik sprzętu koreańskiego producenta łatwiej otrzyma pomoc np. w przypadku awarii urządzenia. Znamy konkrety.
Co standard Serwis 2.0 firmy Samsung oznacza w praktyce?
Serwis 2.0 ma być unikalną w skali naszego kraju ofertą usług serwisowych. Przyjrzyjmy się mu nieco bliżej.
Serwis 2.0 zawiera:
- Możliwość zlecenia naprawy smartfona lub tabletu przez internet. Na stronie Samsunga wybieramy sposób wysyłki sprzętu oraz opłacamy usługę. Po zakończeniu naprawy kurier dostarczy nam sprawne urządzenie.
- Przy wymianie wyświetlacza w modelach Galaxy z serii S, Note, a także Fold, serwis Samsunga wymieni baterię bez dodatkowych opłat. Nie dotyczy to jedynie modeli oznaczonych jako SM-G930, G920.
- Możliwość naprawy urządzenia w godzinę w centrach Samsung Plaza.
- Całodobowa infolinia z możliwością rozmów wideo.
Autoryzowane Centra Serwisowe Samsunga poszerzyły swoje oferty. W punktach Samsung Premium Service Plaza w Warszawie (ul. Grójecka 5), Poznaniu (ul. 27 grudnia 11/19), a także w Katowicach (CH Galeria Katowicka) jest dostępna usługa graweru.
Czytaj także: Składany Samsung na filmie – takie OLED-y mogą dużo zmienić na rynku
Zauważyliśmy, że klienci bardzo lubią personalizować swoje urządzenia dlatego w naszych wybranych punktach oferujemy usługę laserowego grawerunku – mówi Jarosław Orski, dyrektor działu Customer Care w Samsung Electronics Polska.
źródło: informacja prasowa