Samsung Galaxy Note – 5 milionów sprzedanych egzemplarzy i nowa reklama
Autor:
Jeszcze nie tak dawno temu pisaliśmy o dwóch milionach sprzedanych egzemplarzy Samsunga Galaxy Note, a już dziś pojawiły się kolejne informacje na temat wyników jego sprzedaży. Jedyne w swoim rodzaju połączenie smartfona i tabletu przekroczyło właśnie próg pięciu milionów sztuk. Dodatkowo, pojawiła się kolejna reklama urządzenia, w której główną rolę obejmuje… słoń.
Galaxy Note jest urządzeniem, które z góry zostało skazane na porażkę przez większość branżowców, głównie z powodu jego wielkości. Ekran o przekątnej 5.3 cala miał być przyczyną, dla której model ten nie będzie nadawał się do codziennego użytkowania jako smartfon. Mimo wszystko przewidywania zawiodły – po premierze Note’a w USA wyniki sprzedaży mocno wzrosły i w ciągu niecałego miesiąca urządzenie rozeszło się w ilości trzech milionów egzemplarzy, osiągając w sumie wynik 5 milionów. Biorąc pod uwagę te dane, założenie Samsunga o sprzedaży 10 milionów sztuk do końca bieżącego roku wydaje się być całkiem realne.
Popularność Galaxy Note’a nie wzięła się jednak znikąd. Zasługa leży między innymi w aktywnej kampanii reklamowej, zarówno w telewizji i prasie, jak i w Internecie. Miesiąc temu pisaliśmy o nie do końca udanej serii reklam, porównującej urządzenie Samsunga z iPhone’em. Teraz pojawiło się kolejne wideo promujące tę hybrydę smartfona i tabletu, posiadające jednak zupełnie inny wydźwięk. Tym razem producent, zamiast na siłę próbować udowodnić swoją wyższość nad Apple’em, postawił na pozytywne i proste przesłanie. Mianowicie, do reklamy zatrudnił… słonia, który swoją trąbą obsługuje wyświetlacz Note’a. Sami zobaczcie, jak zwierzę bawi się urządzeniem – aż miło popatrzeć.
Warto przeczytać:
Natychmiast po ujawnieniu wideo w Internecie pojawiły się pytania i zarzuty na temat jego wiarygodności. Wydaje się jednak, że producent nie posunąłby się do zafałszowania nagrania – w końcu słonie to bardzo uzdolnione zwierzęta, które potrafią m.in. malować obrazy. A czy Wy poczuliście się przekonani hasłem „Bigger is Better”?
źródła: androidcentral.com, pocket-lint.com