Samsung Galaxy Note – 5 milionów sprzedanych egzemplarzy i nowa reklama

Newsy

samsung-galaxy-note-reklama
Jeszcze nie tak dawno temu pisaliśmy o dwóch milionach sprzedanych egzemplarzy Samsunga Galaxy Note, a już dziś pojawiły się kolejne informacje na temat wyników jego sprzedaży. Jedyne w swoim rodzaju połączenie smartfona i tabletu przekroczyło właśnie próg pięciu milionów sztuk. Dodatkowo, pojawiła się kolejna reklama urządzenia, w której główną rolę obejmuje… słoń.

Galaxy Note jest urządzeniem, które z góry zostało skazane na porażkę przez większość branżowców, głównie z powodu jego wielkości. Ekran o przekątnej 5.3 cala miał być przyczyną, dla której model ten nie będzie nadawał się do codziennego użytkowania jako smartfon. Mimo wszystko przewidywania zawiodły – po premierze Note’a w USA wyniki sprzedaży mocno wzrosły i w ciągu niecałego miesiąca urządzenie rozeszło się w ilości trzech milionów egzemplarzy, osiągając w sumie wynik 5 milionów. Biorąc pod uwagę te dane, założenie Samsunga o sprzedaży 10 milionów sztuk do końca bieżącego roku wydaje się być całkiem realne.

Nie przegap
Nie pozwól, by cię inwigilowano – zainwestuj w VPN!
polacy internet
Żyjemy w czasach, w których słowa „prywatność” i „internet” niekoniecznie idą w parze. W Sieci jesteśmy obserwowani cały czas, co oczywiście nie oznacza, że musimy się na to godzić. Są bowiem rozwiązania, które pozwalają ukryć swoją prawdziwą tożsamość w internecie i tym samym utrudnić osobom trzecim podglądanie naszych zachowań. Niewiele osób wie, że kilka lat temu […]

Popularność Galaxy Note’a nie wzięła się jednak znikąd. Zasługa leży między innymi w aktywnej kampanii reklamowej, zarówno w telewizji i prasie, jak i w Internecie. Miesiąc temu pisaliśmy o nie do końca udanej serii reklam, porównującej urządzenie Samsunga z iPhone’em. Teraz pojawiło się kolejne wideo promujące tę hybrydę smartfona i tabletu, posiadające jednak zupełnie inny wydźwięk. Tym razem producent, zamiast na siłę próbować udowodnić swoją wyższość nad Apple’em, postawił na pozytywne i proste przesłanie. Mianowicie, do reklamy zatrudnił… słonia, który swoją trąbą obsługuje wyświetlacz Note’a. Sami zobaczcie, jak zwierzę bawi się urządzeniem – aż miło popatrzeć.

 

{youtube}KBrmaE82uY4{/youtube}

Natychmiast po ujawnieniu wideo w Internecie pojawiły się pytania i zarzuty na temat jego wiarygodności. Wydaje się jednak, że producent nie posunąłby się do zafałszowania nagrania – w końcu słonie to bardzo uzdolnione zwierzęta, które potrafią m.in. malować obrazy. A czy Wy poczuliście się przekonani hasłem „Bigger is Better”?

źródła: androidcentral.com, pocket-lint.com






Przewiń stronę, by przeczytać kolejny wpis
x