Oppo poinformowało dziś o uruchomieniu polskojęzycznego profilu na TikToku. Marka ogłosiła również własny challenge – #livelynightout. Powstał specjalny filtr, symulujący działanie znanej z serii smartfonów Reno5 funkcji AI Highlight Video.

Debiut polskojęzycznego profilu Oppo na TikToku

Dotychczas Oppo komunikowało się z użytkownikami swojego sprzętu za pośrednictwem Facebooka, Instagrama oraz YouTube’a. Teraz marka jest dostępna także na TikToku. Można ją wyszukać pod nazwą @oppopoland. Według Oppo TikTok na początku był ceniony głównie przez młodzież, ale teraz cieszy się uniwersalną popularnością.

Użytkownicy TikToka mają znaleźć na profilu Oppo m.in. przydatne porady związane z profilem działalności marki. Na początek Oppo przygotowało jednak zabawę wykorzystującą format Hashtag Challenge – #livelynightout. Poprzez podniesienie dłoni w geście symbolizującym cyfrę 5 można uruchomić filtr, który symuluje działanie znanej z serii smartfonów Reno5 funkcji AI Highlight Video.

W akcję zostali zaangażowani znani TikTokerzy – Kinga Sawczuk (5 mln obserwujących) i Dominik Rupiński (3 mln obserwujących). Dominik stworzył na potrzeby akcji specjalny układ choreograficzny, którego odwzorowanie będzie elementem zabawy – wyjaśnia Oppo.

Czytaj także: Netflix na 12 miesięcy w prezencie od Play – nowa propozycja operatora

Oppo pochwaliło się również objęciem partnerstwem XXI edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. Obie marki chcą przygotować konkurs dla młodych twórców. Do wygrania będą smartfony Reno5, grant finansowy, a także możliwość zaistnienia na festiwalowym ekranie.

źródło: informacja prasowa

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Mateusz Nowak

Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej, interesują go nowe technologie, a także kwestie społeczne i polityczne. W wolnym czasie czyta, słucha muzyki (głównie hip-hop) lub ćwiczy na siłowni.