Problemy z systemem InPost rozpoczęły się dziś w nocy. Wtedy właśnie dostałem e-mail o nieodebranej paczce, która zostanie odesłana do nadawcy. Był w nim nawet kod QR i kod do otworzenia paczkomatu. Rzecz w tym, że zawartość tej przesyłki już od wczoraj znajduje się u mnie. Mimo to poszedłem to sprawdzić przy okazji zakupów pieczywa i owszem, mogłem ponownie otworzyć skrytkę, z której wyciągałem już paczkę. W tej jednak nic nie było, więc nie uznałem tego za poważny problem. Okazuje się jednak, że to był dopiero początek.

Awaria Paczkomatów

Awaria Paczkomatów

W ciągu dnia zaczęło się pojawiać coraz więcej zgłoszeń, chociaż te opisywały problem zupełnie przeciwny. To znaczy, nie byli w stanie otworzyć skrytek w Paczkomacie. Co więcej, problemem dotknął nie tylko samych urządzeń, ale całej sieci InPostu, więc także aplikacji.

Drodzy Klienci.

Obserwujemy awarię naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów i przywróceniem 100% sprawności naszych usług. O postępach prac będziemy informować na bieżąco. 

Przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość,

Zespół InPost

Zobacz też: Nokia 3.2 otrzymuje aktualizację do Androida 11

Zespół InPostu poprosił także wszystkie osoby, których paczki utknęły o kontakt telefoniczny. Niestety, dodzwonienie się na infolinię nie było w godzinach popołudniowych łatwym zadaniem. Na całe szczęście sytuacja zdaje się już opanowana. InPost zwraca jednak uwagę, że problemy wciąż mogą jeszcze występować:

Nasze systemy odzyskują już sprawność. Możecie obserwować jeszcze przejściowe problemy i opóźnienia w dostarczaniu statusów. Pracujemy nad rozwiązaniem, tak abyście jak najszybciej mogli w pełni korzystać z naszych usług.

Nie pozostaje nam więc nic innego, jak tylko uzbroić się w cierpliwość.

Źródło: InPost  

Google News
Obserwuj ANDROID.COM.PL w Google News i bądź zawsze na bieżąco!
Obserwuj

Paweł Maretycz

Sceptyczny fan nowych technologii. Uwielbia małe urządzenia, nawet jego komputer to mini ITX.