Vectra obniży rachunek z powodu ostatniej awarii, ale na kokosy nie ma co liczyć

2 minuty czytania
Komentarze

Vectra zapowiedziała, że obniży rachunek osobom, które doświadczyły problemów z powodu ostatniej awarii usług firmy. Przypomnijmy, że ta miała miejsce wczoraj i to praktycznie na terenie całej Polski. Użytkownicy nie mogli korzystać z dostępu do Internetu, a dodatkowo występowały problemy z tym, by się z nim skontaktować.

Vectra obniży rachunek z powodu awarii

Awarie się zdarzają i niewiele na to można poradzić. Również wczoraj kłopoty z poprawnym działaniem miał Messenger. Jednak w przypadku komunikatora od Facebooka, problem z dostępem do usług Vectry wydawał się mały. W końcu zawsze można skorzystać z innego komunikatora, a w przypadku braku dostępu do sieci w ogóle, może być ciężko. Nie dziwne więc, że Vectra zdecydowała się przeprosić swoich użytkowników i na swoim profilu zamieściła stosowny komunikat. Tak brzmi jego treść.

Drodzy Klienci, W związku z wczorajszą awarią, chcielibyśmy jeszcze raz serdecznie przeprosić wszystkich, którzy nie mieli wczoraj dostępu do naszych usług.  Rozliczenie dla wszystkich osób, które na skutek awarii nie mogły wczoraj korzystać z naszej oferty, zostanie proporcjonalnie zmniejszone i nie będzie obejmowało usług niedostępnych w dniu awarii. Chcielibyśmy też przekazać Wam, że przyczyną tej sytuacji było powstałe z niezależnych od nas przyczyn przepięcie, które spowodowało uszkodzenie systemów podtrzymujących zasilanie (UPS). Nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z awarią tego typu. W tej chwili, w trosce o najwyższą o jakość naszych usług, nasi eksperci intensywnie pracują nad dodatkowymi rozwiązaniami, które pomogą nam uniknąć tego typu sytuacji w przyszłości.

Vectra – post z Facebooka

Zobacz też: PS Plus w marcu z bardzo interesującą ofertą – aż 5 gier czeka na graczy.

Vectra zapowiedziała też w swoim oświadczeniu, że obniży rachunek z powodu awarii. Zważywszy jednak na to, że awaria nie trwała kilka dni, obniżka rachunku raczej do wielkich nie będzie należała. Mimo wszystko to bardzo dobra wiadomość, bo rzadko kiedy w przypadku awarii, klient dostaje cokolwiek, oprócz przeprosin.

Źródło: Vectra

Motyw