Nowa kampania reklamowa Samsunga

1 minuta czytania
Komentarze

samsung-kampania-note
Wojna Samsung kontra Apple trwa. Tym razem poszło o możliwości sprzętu – nowa seria filmów w założeniu pokazać ma przewagę Galaxy Note’a (który w USA ukazał się dopiero kilka dni temu) nad iPhone’em. Jak wyszło?

Po reklamie Galaxy Note’a podczas trasmisji Super Bowl (o czym pisaliśmy tutaj), Samsung nie spoczywa na laurach i kontynuuje promowanie urządzenia w USA. Dyrektor do spraw marketingu koreańskiej korporacji, Younghee Lee, powiedziała ostatnio, że pragnie, aby konsumenci mieli obsesję na punkcie jej firmy i produktów. Wydaje się jednak, że to Samsung ma obsesję na punkcie… Apple’a. W najnowszej internetowej kampanii reklamowej, nazwanej Street Challenge (uliczne wyzwanie), korporacja próbuje udowodnić, że Galaxy Note jest produktem o znacznie większych możliwościach niż iPhone. Sprawdźcie sami, jak wygląda pierwszy z serii spotów.

Niestety, pomimo całej sympatii dla Samsunga trzeba obiektywnie stwierdzić, że reklama została wykonana nieprofesjonalnie. Mało obeznana z mobilnym sprzętem kobieta kontra mężczyzna, który w ciągu kilkudziesięciu sekund potrafi wykonać każde zadanie zlecone przez prowadzącego. W założeniu klip miał być zabawnym pojedynkiem dwóch przypadkowych przechodniów. Niestety, wyszła z tego tendencyjna i mało wiarygodna prezentacja możliwości Note’a (pod uwagę nie wzięto nawet aplikacji z App Store!). Liczymy na to, że kolejne spoty zostaną wykonane lepiej.

źródła: androidandme.com, phandroid.com

Motyw